REGULAMIN FORUM

1. Głównym elementem forum jest gra / zabawa, podczas której typujemy walki z federacji WWE (z wyjątkiem Div, których nie będziemy typować nigdy i nie pytamy się o dodanie ich do gry).




2. Zabrania się używania słów uznanych powszechnie za niecenzuralne. Nie umieszczamy na forum treści pornograficznych czy też obrażających inne rasy, kultury czy religie.




3. Zabrania sie używania multi-kont. Jeśli dwóch (lub więcej) graczy skorzysta z tego samego IP (chociażby jeden raz) do zalogowania się na stronie muszą to jak najszybciej zgłosić administratorowi.
Jeśli logujecie się na swoje konto "u kolegi", który także ma konto na Revo - powiadamiacie o tym Administratora.
Jeśli logi będą pokazywać jedno IP dla różnych kont i administrator nie zostanie powiadomiony, konta te zostaną zbanowane bez ostrzeżenia.
Dwa konta mogą posiadać jedynie Chief Operating Officer (COO) oraz General Manager (GM). Do poprawnego prowadzenia gry wymagane jest jedno konto "zwykłego" użytkownika (do typowania) oraz jedno konto z przywilejami (do wstawiania gal).




4. NAZWY UŻYTKOWNIKÓW:
Używanie oryginalnych nazw wrestlerów lub jakichkolwiek innych zwrotów lub nazw zastrzeżonych (np. firm, produktów) jest ZABRONIONE.
NIE używamy także nazw podobnych lub w jakikolwiek sposób przypominających oryginalne nazwy z WWE lub innych federacji (np. NIE dajemy sobie nicka: Si Em Pank, Dzon Sina, itp).
Konta takie będą usuwane bez ostrzeżeń.




5. Na forum nie używamy koloru czerwonego, który jest przeznaczony dla administratora i moderatorów.




6. Zmiany rozmiaru napisów w postach oraz kolorów używamy z rozwagą. Opcje te służą do podkreślenia pojedynczych słów lub zdań w celu zwiększenia czytelności.




7. Nie piszemy całych postów wielkimi literami.




8. Zakaz formatowania postów z typami (nie zmieniamy koloru, rozmiaru, grubości, itp).




9. Na forum nie jest prowadzone "zliczanie" postów - jesteśmy tutaj po to aby grać a nie po to żeby się ścigać kto więcej napisze.
Nie istnieje także system "podziękowań". Jeśli chcesz komuś podziękować możesz zrobić to poprzez PW lub na Chacie.
Elementy te nigdy nie zostaną wprowadzone i nie pytamy o ich dodanie do forum.




10. Złamanie któregoś z punktów REGULAMINU grozi ostrzeżeniem. W przypadku otrzymania 3 ostrzeżeń użytkownikowi zostanie odebrana możliwość pisania na forum a co za tym idzie możliwość typowania.
Za zgodą administracji użytkownik może odpracować ostrzeżenie (-a). Prośby o odpracowanie ostrzeżeń należy wysyłać na PW administratorowi.




11. NIE SPAMUJEMY! Posty piszemy na DANY TEMAT!
Czas edycji postów wynosi 60 minut i jeśli chcesz napisać posta pod swoim postem to najpierw sprawdź czy możesz edytować poprzedni!




12. W "wyjątkowych sytuacjach" Administrator może zbanować dowolnego użytkownika bez konieczności przyznania 3 ostrzeżeń.




13. Administrator lub Moderatorzy mogą edytować bądź usuwać posty / tematy, które uznają za niestosowne.




14. Administrator forum ma decydujące zdanie we wszystkich spornych kwestiach.




15-a. Ustawienia profilu użytkownika:
- AVATAR - max. wielkość 120x120 px / max. waga 40kb
- PODPIS - obrazek max. wielkosc 70x400 px / max. waga 70kb
lub 255 znaków (max. 4 linijki tekstu)
lub obrazek + 1 linijka tekstu
Max. rozmiar czcionki w podpisie {size=120}.

Avatar i sygnature wstawiajcie z zewnętrznego linku.
Sygnature umieszczajcie w podpisie w kodzie bb:
[img]www.odnosnik-do-waszej-sygnatury.com[/img]
Dozwolone rozszerzenia plików to: .jpg oraz .png
NIE wstawiamy migających obrazków!
Administrator lub Moderatorzy mają prawo zmienić nieregulaminowe podpisy lub sygnatury bez wiedzy użytkowników.





15-b. Link w podpisie można wstawić tylko za zgodą aministratora.
Link do swojej strony możecie wstawiać w odpowiednim miejscu w swoim profilu.




15-c. Zabronione jest wstawianie linków do stron, których zawartość jest uznana powszechnie za niestosowną oraz do stron oznaczonych jako potencjalnie niebezpieczne przez programy antywirusowe.
Konta łamiące ten punkt mogą zostać automatycznie zbanowane. Zanim wstawisz wątpliwy link skontaktuj się z obsługą forum.




16. Każde konto, z którego rozsyłany jest spam będzie usuwane bez ostrzeżenia.




17. W trakcie gry nie obowiązuje zasada "co nie jest zabronione jest dozwolone". Sytuacje wynikające w trakcie rozgrywki powinny być "logiczne" i zabronione jest wykorzystywanie błędów gry do osiągnięcia własnej korzyści.
Gracze oszukujący zostaną odpowiednio potraktowani włącznie ze zmianą wyników meczów, w których oszukiwali.
W szczególnych przypadkach gracze ci mogą zostać upomnieni ostrzeżeniem.
Każdy wychwycony błąd należy niezwłocznie zgłosić administratorowi forum.




18. Ze względu na skomplikowaną strukturę aplikacji obsługujących stronę REVO-WRESTLING, użytkownik nie może prosić o całkowite usunięcie swojego konta.
Może jedynie poprosić o jego zamknięcie, jednak zamkniętego konta nie będzie można aktywować ponownie.





REGULAMIN CHATU

1. Obowiązują wszystkie punkty powyższego regulaminu plus...




2. NIE KOMENTUJEMY GAL WWE NA CZACIE!
Gale komentujemy w tematach na forum!




3. Kategorycznie NIE umieszczamy linków do innych stron na czacie bez zgody Administratora. Link = ostrzeżenie.
Reklama polskich e-fedów, blogów, itp. stron = automatyczny ban.




4. NIE SPAMUJEMY!




5. Nagminne łamanie regulaminu Chatu może spotkać się z odebraniem możliwości pisania na nim!




 

Skocz do:  
cron

WWE© jest znakiem zastrzeżonym należącym do World Wrestling Entertainment, Inc.
i nie jest w żadnym stopniu powiązane z Revo-Wrestling.
Informacje na temat WWE© możecie znaleść na WWE.COM
Część zdjęć znajdujących się na stronie jest własnością WWE© i została wykorzystana wyłącznie w celu informacyjnym
zgodnie z amerykańskim prawem Fair Copyright Law 107
Powered by phpBB
© 2011-2016 REVOlution Wrestling Federation
KOPIOWANIE TREŚCI I STYLU STRONY ZABRONIONE!