Odpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 12 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: ZASADY GRY
PostNapisane: 5 maja 2012, o 04:32 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
ZASADY GRY

Zasady opisane są bardzo szczegółowo żeby uniknąć wszelkich wątpliwości w trakcie trwania rozgrywki.

1. Gale tygodniowe
2. Gale PPV
3. Ranking, Dywizje, Statuts Gracza
4. Punkty EXP
5. Akcje Specjalne - zasady wykonywania
6. Akcje Specjalne - Opis wszystkich akcji
7. Feudy
8. Mecze o pasy mistrzowskie / #1 Contender
9. Tag Teamy
10. Rodzaje meczów i stypulacje

Pytania odnośnie zasad gry proszę pisać w dziale Zasady Gry.
Można także zadawać pytania na "chacie". Doświadczeni gracze z chęcią pomogą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 13 maja 2012, o 20:42 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
GALE TYGODNIOWE

1. Gale tygodniowe zostają wstawione do typowania w piątek lub sobotę w dziale RING.
Gale oznaczone są datą oraz nazwą "WEEK #" gdzie # to numer tygodnia, który aktualnie typujemy.
Data danej gali oraz podany czas są zarazem ostatecznym terminem oddawania typów.
Informacje te będą podawane przed typowaniem danej gali.

2. Zasady typowania gali tygodniowej.
Gale tygodniowe typujemy poprzez prosty formularz w PANELU GRY.
Obrazek
Szczególy typowania wyjaśnione są w momencie oddawania typów.

3. Po zapisaniu typów i ponownym otworzeniu danej gali macie możliwość edycji typów.

4. Spośród graczy, którzy typowali w danym tygodniu zostanie ułożona karta na galę, np:
Karta na galę napisał(a):
-------------------------------------------------------------------------------------------------

kakmic -vs- ceron

Triple Threat Match: Mr Head Shot -vs- kamil001 -vs- Twix

Matric -vs- dorgman

pg21 -vs- filip13w1

Radzik147 -vs- Talkal

PiotrScorpio -vs- Krzysiol

-------------------------------------------------------------------------------------------------

5. W zależności od tego jak spiszą się wybrani przez nas zawodnicy na galach RAW i SMACKDOWN w danym tygodniu otrzymamy odpowiednią ilość punktów:
- występ w meczu na gali +6 pkt
- wygrany mecz +6 pkt
- występ w meczu o tytuł lub "#1 contender" +4 pkt
- występ w meczu ze "stypulacją*" +3 pkt
- promo, speech, segment z backstage'u, interwencja, występ jako "lumberjack" = 0 pkt

Superstars nie otrzymują "podwójnych" punktów jeśli wystąpią w więcej niż jednym meczu.

* stypulacja - wszystkie gimmick mecze oraz mecze ze stypulacją, np: Cage Match, Tables Match, Special Guest Referee Match, Mask vs Mask Match, Champion vs Champion Match, "Jeśli dany zawodnik przegra to musi zmienić kolor stroju", itp...

6. Gracz, który zdobył więcej punktów od swojego przeciwnika z KARTY GALI wygrywa walkę.
W przypadku równej ilości punktów walkę uznaje się za nierozstrzygniętą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 13 maja 2012, o 22:21 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
GALE PPV

1. Gale PPV zostają wstawione do typowania w piątek lub sobotę w dziale RING.
Gale oznaczone są datą oraz nazwą gali PPV (np. WRESTLEMANIA, SUMMERSLAM, ...)
Data danej gali oraz podany czas są zarazem ostatecznym terminem oddawania typów.
Informacje te będą podawane przed typowaniem danej gali.

2. Karta na galę PPV będzie znana przed rozpoczęciem gali i zazwyczaj będzie składać się z meczów mistrzowskich oraz meczów pomiędzy graczami z sąsiednich miejsc z Rankingu.

3. Zasady typowania gali PPV.
Zostaje podany zestaw do typowania, np:
Przykładowy zestaw napisał(a):
MECZE:
#1 WWE Championship - Last Man Standing Match: Alberto Del Rio (c) -vs- John Cena -
#2 World Heavywieght Championship: Mark Henry (c) -vs- Big Show -
#3 US Championship: Dolph Ziggler (c) -vs- Zack Ryder -
#4 Tag Team Championship: Air Boom (c) -vs- Dolph Ziggler & Jack Swagger -
#5 Triple H & CM Punk -vs- The Miz & R-Truth -
#6 Randy Orton -vs- Cody Rhodes -
#7 Sheamus -vs- Christian -

ZDARZENIA:
#8 Gdzie zostanie odliczony przegrany w meczu #1* (1. na ringu / 2. przy ringu / 3. na rampie / 4. gdzie indziej)?
#9 Kto zostanie odliczony lub podda się w meczu #4 (1. Kingston / 2.Bourne / 3. Ziggler / 4.Swagger)?
#10 Który superstar będzie miał najwięcj "prób pinów" podczas meczu #5* (1.HHH / 2.Punk / 3. Miz / 4.R-Truth)?
#11 Czy Rhodes'owi uda się założyć papierową torbę na głowę Ortona (Tak / Nie)?
#12 Czy na gali pojawi się The Rock* (Tak / Nie)?
#13 Czy któraś walka zakończy się poprzez submission (Tak / Nie)?
#14 Czy w którymś z meczy #2 - #7 dojdzie do "interwencji"* (Tak / Nie)?
#15 Czy któryś z meczów #2 - #7 otrzyma dodatkową stypulację (Tak / Nie)?
#16 Czy na gali odbędzie się dodatkowy mecz, który nie jest na obecnej karcie* (Tak / Nie)?

Kopiujemy zestaw do typowania i wklejamy do naszego postu dopisując nasze typy.

Spośród MECZÓW (w tym przypadku #1 - #7) możemy wybrać JEDNEGO pewniaka, dopisując literkę P obok naszego typu (w poniższym przykładzie wybieram jako pewniaka Zigglera w meczu #3):
Nasze przykładowe typy napisał(a):
MECZE:
#1 WWE Championship - Last Man Standing Match: Alberto Del Rio (c) -vs- John Cena - 1
#2 World Heavywieght Championship: Mark Henry (c) -vs- Big Show - 2
#3 US Championship: Dolph Ziggler (c) -vs- Zack Ryder - 1 P
#4 Tag Team Championship: Air Boom (c) -vs- Dolph Ziggler & Jack Swagger - 1
#5 Triple H & CM Punk -vs- The Miz & R-Truth - 1
#6 Randy Orton -vs- Cody Rhodes - 2
#7 Sheamus -vs- Christian - 2

ZDARZENIA:
#8 Gdzie zostanie odliczony przegrany w meczu #1* (1. na ringu / 2. przy ringu / 3. na rampie / 4. gdzie indziej)? 1
#9 Kto zostanie odliczony lub podda się w meczu #4 (1. Kingston / 2.Bourne / 3. Ziggler / 4.Swagger)? 2
#10 Który superstar będzie miał najwięcj "prób pinów" podczas meczu #5* (1.HHH / 2.Punk / 3. Miz / 4.R-Truth)? 2
#11 Czy Rhodes'owi uda się założyć papierową torbę na głowę Ortona (Tak / Nie)? Nie
#12 Czy na gali pojawi się The Rock* (Tak / Nie)? Nie
#13 Czy któraś walka zakończy się poprzez submission (Tak / Nie)? Tak
#14 Czy w którymś z meczy #2 - #7 dojdzie do "interwencji"* (Tak / Nie)? Tak
#15 Czy któryś z meczów #2 - #7 otrzyma dodatkową stypulację (Tak / Nie)? Tak
#16 Czy na gali odbędzie się dodatkowy mecz, który nie jest na obecnej karcie* (Tak / Nie)? Nie

4. Jeśli chcecie zmienić swoje typy możecie napisać kolejny post a ten stary zostanie usunięty. Pamiętajcie że nowy post z typami musi być kompletny a więc musi zawierać WSZYSTKIE typy (a nie tylko te które zmieniacie) + ewentualnie akcje specjalne.
Oczywiście typy można zmienić tylko do czasu zamknięcia typowania i nie można napisać więcej niż 2 posty. Po napisaniu więcej niż 2 postów z typami - dany gracz zostanie zdyskwalifikowany z danej rundy.

5. Punktowanie na galach PPV może być różne jednak zazwyczaj wygląda następująco:
- Za każdy poprawny typ zwycięzców meczów = 12 pkt.
- Poprawne wytypowanie PEWNIAKA = 12 pkt.
- Za każdy poprawny typ zdarzeń = 3 pkt.
Dokłade zasady punktowania będą dostępne przed każdą galą.

6. Gracz, który zdobył więcej punktów od swojego przeciwnika z KARTY GALI wygrywa walkę.
W przypadku równej ilości punktów walkę uznaje się za nierozstrzygniętą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 13 maja 2012, o 22:43 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
RANKING, DYWIZJE, STATUS GRACZA

UWAGA! Zmiana rankingu według podanych zasad obowiązuje od WEEK 47.

Gracze są sklasyfikowani w Rankingu według punktów RP (Ranking Points) zdobytych w ciągu 10 ostatnich gal.
RP otrzymujemy za:
- wygrany mecz + 6 RP
- nierozstrzygnięty mecz + 4 RP
- przegrany mecz + 2 RP
- zdobycie tytułu Wrestler Miesiąca + 5 RP
- Wrestler Miesiąca - 2gie miejsce + 3 RP
- Wrestler Miesiąca - 3cie miejsce + 2 RP
- wygranie Feudu - RP w zależności od "atrakcyjności feudu"
Ranking aktualizowany jest co tydzień w piątek / sobotę.

Ranking dzieli się na dwie dywizje singlowe - World Division i International Division oraz dywizję druzynową - Tag Team Division.

Im wyższa pozycja w danej dywizji tym większa szansa na mecz o tytuł.
World Division (WD) jest najwyższą dywizją w federacji i gracze w niej sklasyfikowani walczą o tytuł World Heavyweight Championship.
International Division (ID) to dywizja skupiająca pozostałych graczy a głównym tytułem w niej jest International Championship.
Dywizje są aktualizowane po każdej PPV w następujący sposób:
- tworzy się jednen główny ranking według RP skupiający wszystkich graczy,
- graczy, którzy typowali min. 7 z ostatnich 10 gal, dzieli się na 3 równe części (będą to ich statusy: Main Eventerzy, Mid-Carderzy, Low-carderzy). Pozostałym graczom nie zostanie przydzielony status,
- wszyscy Main Eventerzy znajdą się w World Division a pozostali gracze w International Division.

Wyjątki podczas przydzielania statusów i dywizji:
- World Champion zawsze znajduje się w World Division i otrzymuje status Main Eventer bez względu na pozycję w rankingu. Jeśli ma mniej punktów niż cała grupa Main Eventerów to automatycznie zastępuje ostatniego z tej grupy.
- International Champion oraz Television Champion zawsze znajdują się w International Division i otrzymują status Mid-Cardów bez względu na pozycję w rankingu. Jeśli, któryś z nich ma więcej punktów i miałby się znaleźć w World Division i otrzymać status Main Event to zostaje on zablokowany w International Division a na jego miejsce awansuje gracz z największą ilością RP z grupy Mid-Carderów.

Dywizja drużynowa składa się z wszystkich aktywnych Tag Teamów. Gracze drużynowi są także klasyfikowani w dywizjach singlowych, jednak ich punkty rankingowe są przyznawane nieco inaczej niż dla graczy singlowych.

Status Gracza określa jaki poziom dany gracz obecnie prezentuje.
Mamy 3 poziomy Statusów i są przyznawane w następujący sposób:
MAIN EVENT - każdy gracz, znajdujący się w WD
MID CARD - gracze z "górnej połówki" ID
LOW CARD - gracze z "dolnej połówki" ID


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 13 maja 2012, o 23:24 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
PUNKTY EXP

Punkty doświadczenia - EXP (EXPerience) otrzymujemy za każdą galę, którą typujemy.
Za występ na gali tygodniowej każdy gracz otrzyma 12 EXP.
Występ na gali PPV jest wart 24 EXP.
Punkty EXP możemy także zdobyć poprawnie przewidując "zdarzenia długoterminowe".
Punkty EXP wykorzystujemy do wykonywania Akcji Specjalnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 13 maja 2012, o 23:29 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
AKCJE SPECJALNE

Podczas oddawania typów na dowolną galę możliwe jest wykonanie AKCJI SPECJALNEJ - o ile macie odpowiednią ilość punktów EXP.

Na galach tygodniowych akcje wybieramy w panelu podczas oddawania typów.

Na galach PPV akcje należy wpisać na samym dole postu, pod typami.

MATCH BONUS

Punkty EXP, które są dodawane lub odejmowane w trakcie meczów poprzez wykonywanie AKCJI SPECJALNYCH nazywamy MATCH BONUS.

Wszystkie punkty MATCH BONUS dodane lub odjęte w meczach są tylko modyfikatorami, służą wyłącznie do rozstrzygnięcia meczów i nie mają wpływu na zdobyte punkty EXP w danej rundzie.

AKCJE SPECJALNE

Dostępne są 3 kategorie AKCJI SPECJALNYCH:
A) AKCJE OGÓLNE - do wykorzystania w dowolnym momencie,
B) AKCJE FEUDÓW - można wykorzystać tylko podczas FEUDU,
C) AKCJE EXTRA - żeby móc wykorzystać te AKCJE trzeba najpierw je "zdobyć" (opisane dalej), nie są one ogólnodostępne.

Gracze mogą wykonać dowolną AKCJĘ jeśli pozwala im na to sytuacja opisana w danej AKCJI oraz posiadają odpowiednią ilość EXP na jej wykonanie.
Żeby ograniczyć powtarzanie tych samych AKCJI, każdy gracz po wykonaniu danej AKCJI, nie może jej użyć w kolejnym tygodniu.
Podobnie sytuacja wygląda podczas gal PPV - każdy gracz po wykonaniu danej AKCJI na gali PPV nie może użyć tej samej AKCJI na kolejnej gali PPV.


Przed każdą galą będzie podana lista graczy i niedostępnych AKCJI.
Przed wybraniem AKCJI sprawdźcie dokładnie, których nie możecie użyć na danej gali żeby uniknąć późniejszych nieporozumień.

Podczas jednej gali można wykonać maksymalnie 2 AKCJE i nie mogą to być AKCJE identyczne.
Na jednej gali nie można także użyć 2 AKCJI z tej samej grupy (czyli nie można wybrać 2 AKCJI oznaczonych tym samym kolorem).
Przykład: Nie można wykonać 2 AKCJI z grupy 1, np: EXP MATCH + CHAIR SHOT
lub
Nie można wykonać 2 AKCJI z grupy 2, np: INTERFERENCE + COMMENTARY.
itd...

1 : EXP MATCH - CHAIR SHOT - MOMENTUM
2 : INTERFERENCE - SENDING A MESSAGE - BACKSTAGE ASSAULT - COMMENTARY - HANDICAP MATCH
3 : FAIR PLAY - REFEREE - SECURITY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 13 maja 2012, o 23:45 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
AKCJE OGÓLNE

AKCJA OPIS EFEKT JAK WPISAĆ EXP
PUSH Otrzymujesz PUSH (Match Bonus +12) przez 10 kolejnych gal bez względu na to czy bierzesz w nich udział czy nie.
Nie możesz zagrać akcji PUSH jeśli masz aktywny PUSH zgrany wcześniej.
MATCH BONUS: +12 w każdym Twoim meczu przez 10 kolejnych gal.

PUSH 130
CHAMPIONSHIP CHALLENGE Jeśli wygrałeś min. 3 ostatnie mecze singlowe pod rząd, na kolejnych po sobie galach i posiadasz więcej RP niż mistrz dywizji WORLD lub INTERNATIONAL możesz go wyzwać na pojedynek o tytuł na kolejnej gali. (Nie możesz zagrać tej akcji na mistrza dywizji mid-cardowej będąc w main event).
W przypadku kiedy więcej niż jeden gracz wykorzysta tą akcję dojdzie do meczu Triple Threat lub Fatal-4-Way w zależności od ilości graczy w meczu.
Nie możesz wyzwać na pojedynek gracza, który już ma zapowiedziany mecz na danej gali.
Akcję możesz wykorzystać tylko jeden raz podczas jednej zwycięskiej serii.
  CHAMPIONSHIP CHALLENGE 25
CHAMPION PROTECTION W momencie kiedy dochodzi do wykorzystania kontraktu MITB na danej gali udaje ci się bezpiecznie oddalić od ringu nie doprowadzając do rozpoczęcia meczu o tytuł. Gracz, który zagrał MITB nie otrzymuje meczu mistrzowskiego ale w dalszym ciągu posiada niewykorzystany kontrakt. CHAMPION PROTECTION 2
EXP MATCH Wykorzystujesz swoje doświadczenie w meczu. MATCH BONUS: +12 do sumy punktów zdobytych przez Ciebie w meczu. EXP MATCH 12
CHAIR SHOT Używasz krzesła w trakcie meczu zadając spore obrażenia swojemu rywalowi. MATCH BONUS: +18 do sumy punktów zdobytych przez Ciebie w meczu. CHAIR SHOT 18
INTERFERENCE Interweniujesz w mecz wybranego przez Ciebie gracza. Możesz jemu przeszkodzić lub pomóc w odniesieniu zwycięstwa.
Nie można INTERWENIOWAĆ przeciwko graczom z wyższym Statusem (chyba że prowadzimy z nim feud).
Nie można interweniować we własne mecze.
MATCH BONUS: +12 lub -12 od sumy punktów zdobytych przez wybranego przez Ciebie gracza w jego meczu.
Wpisując + dodasz wybranemu graczowi punkty a wpisując - odejmiesz.
Jeśli pomagamy: INTERFERENCE + nick gracza
Jeśli przeszkadzamy: INTERFERENCE - nick gracza
12
SENDING A MESSAGE Wysyłasz wiadomość wybranemu graczowi. Atakujesz go w momencie kiedy ten wchodzi na ring na swój mecz.
Porównuje się Wasze punkty zdobyte na tej gali (bez MATCH BONUS) i jeśli masz ich więcej Twój przeciwnik jest osłabiony w swoim oficialnym meczu na gali.
MATCH BONUS (jeśli pomyślne): -12 do sumy punktów zdobytych przez Twojego przeciwnika w jego meczu. MESSAGE nick gracza 6
SECURITY Ochroniarze federacji zapewniają Tobie ochronę przed, w trakcie i po Twoim meczu przed akcjami: BACKSTAGE ASSAULT, SENDING A MESSAGE   SECURITY 2
REFEREE W Twoim meczu sędzia jest wyjątkowo czujny i uważny. W przypadku kiedy ktoś zagra przeciwnko Tobie akcję INTERFERENCE lub CHAIR SHOT i punkty te zadecydują o Twojej porażce sędzia kończy pojedynek na Twoją korzyść i wygrywasz poprzez DQ. REFEREE 2
FAIR PLAY Otrzymujesz zaręczenie od GM'a że Twój mecz na tej gali będzie pojedynkiem "fair play". Żadnemu graczowi w meczu, w którym zagrana została akcja FAIR PLAY nie zostaną zaliczone żadne punkty Match Bonus (dodatnie i ujemne) z wyjątkiem tych za akcje PUSH, SPECIAL GUEST REFEREE. FAIR PLAY 12


AKCJE FEUDÓW

AKCJA OPIS EFEKT JAK WPISAĆ EXP
COMMENTARY Gościnnie komentujesz mecz Twojego rywala z feudu. W trakcie meczu rozpraszasz jego uwagę na tyle skutecznie że wykorzystuje to jego przeciwnik. MATCH BONUS: -8 do sumy punktów zdobytych przez Twojego przeciwnika w jego meczu. COMMENTARY nick gracza 8
BACKSTAGE ASSAULT Atakujesz wybranego gracza na Backstage'u przed jego meczem.
Można atakować przeciwnika przed meczem z nami.
MATCH BONUS: -18 do sumy punktów zdobytych przez Twojego przeciwnika w jego meczu. BACKSTAGE ASSAULT nick gracza 18
SEGMENT "Nietypowa konfrontacja" (Benchpress Competition, Debate, Arm Wrestling, Push-up Contest, Dance-Off) pomiędzy feudującymi graczami.
Akcja musi być zagrana przez obu feudujących na tej samej gali.
Oprócz meczów ułożonych na karcie dla obu graczy, dodatkowo porównuje się punkty zdobyte przez nich na czysto.
FEUD POINTS: +8 dla zwycięzcy. SEGMENT nazwa segmentu 0


AKCJE EXTRA

AKCJA OPIS EFEKT JAK WPISAĆ
SPECIAL GUEST REFEREE Możesz zostać "Sędzią Specjalnym" podczas wybranego przez Ciebie meczu, oczywiście z wyjątkiem tych, w których nie ma sędziego (Royal Rumble, Money in the Bank, Ladder Match, TLC Match, Battle Royal)
W trakcie tego meczu możesz pomóc lub przeszkodzić wybranemu graczowi w odniesieniu zwycięstwa.
MATCH BONUS: max. +30 / -30 do sumy punktów zdobytych przez wybranego przez Ciebie gracza. SPECIAL GUEST REFEREE : nick gracza +/-XX gdzie XX = liczba punktów, które chcesz dodać lub odjąć
MONEY IN THE BANK CASH IN Możesz wykorzystać tą akcję na "cash in" kontraktu o Mistrzostwo jeśli jesteś posiadaczem "Money in the Bank". Mecz o tytuł odbywa się na gali, na której ta akcja została zagrana używając do rozstrzygnięcia punktów zdobytych przez zainteresowanych graczy w danej rundzie (bez MATCH BONUS).Gracz, który zagrywa Money In The Bank ma punkty liczone *1,5! MITB CASH IN
MIC-CARD TITLE OPPORTUNINTY Akcję otrzyma zwycięzca "Ladder Matchu o Mid-Card Title Opportunity" na gali MONEY IN THE BANK Jeśli mecz o tytuł po zagraniu akcji zostanie ustawiony na gali PPV, na której obecny mistrz broni tytułu według zasad gry, gracz zagrywający tą akcję zostanie "dodany" do meczu mistrzowskiego.
Akcja nie może zostać zagrana przez gracza, który jest już w posiadaniu jakiegokolwiek tytułu mistrzowskiego.
Pokonanemu mistrzowi mid-cardowemu nie przysługuje rematch.
Akcja ta może zostać wykorzystana, jeśli gracz ją posiadający pokona mistrza mid-cardowego i ogłosi chęć zagrania akcji PRZED otworzeniem kolejnej gali, na której to dojdzie do rematchu obu graczy, z tym że tym razem stawką pojedynku będzie mecz o tytuł.
ROYAL RUMBLE PUSH Akcję otrzymuje zwycięzca meczu Royal Rumble i może ją wykorzystać na dowolnej gali.
Akcja musi jednak zostać wykorzystana przed rozpoczęciem kolejnej gali Royal Rumble.
Akcja nie może być wykorzystana przez gracza posiadającego tytuł mistrzowski.
Po zagraniu akcji, gracz otrzyma extra 8 RP do rankingu indywidualnego. ROYAL RUMBLE PUSH
MIC-CARD TITLE CASH IN Posiadacz singlowego tytułu mid-cardowego (INTERNATIONAL lub TELEVISION), który ma więcej RP niż WORLD CHAMPION, może zwakować tytuł w zamian za możliwość występu w meczu o tytuł WORLD CHAMPIONSHIP. Mecz ten może się odbyć tylko na gali PPV a akcja może być zagrana tylko przed galą PPV, na której WORLD CHAMPION nie ma zapowiedzianego meczu. Gracz który posiada tytuł mid-cardowy i chce zwakować go w zamian za otrzymanie meczu o tytuł WORLD CHAMPIONSHIP, musi ogłosić to na czacie lub poprzez PW Administratorowi lub Head Bookerowi PRZED otworzeniem gali PPV, na której ma odbyć się mecz o tytuł.


SPECIAL GUEST REFEREE - akcja będzie przyznawana co 4 miesiące a otrzyma ją gracz, który zdobędzie najwięcej "punktów na czysto" podczas tego okresu.

MID-CARD TITLE OPPORTUNITY
Akcja ta może zostać wykorzystana, jeśli gracz ją posiadający pokona mistrza mid-cardowego i ogłosi chęć zagrania akcji PRZED otworzeniem kolejnej gali, na której to dojdzie do rematchu obu graczy, z tym że tym razem stawką pojedynku będzie mecz o tytuł.
Akcja nie może zostać zagrana przez gracza, który jest już w posiadaniu jakiegokolwiek tytułu mistrzowskiego.
Pokonanemu mistrzowi mid-cardowemu nie przysługuje rematch.
Jeśli mecz o tytuł po zagraniu akcji zostanie ustawiony na gali PPV, na której obecny mistrz broni tytułu według zasad gry, gracz zagrywający tą akcję zostanie "dodany" do meczu mistrzowskiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 15 maja 2012, o 00:40 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
FEUDY

Wszystkie pytania odnośnie FEUDÓW umieszczajcie w dziale ZASADY GRY.


1. INFORMACJE OGÓLNE
FEUD polega na rywalizacji między dwoma graczami przez okres min. 5 tygodni a stawką FEUDU są punkty RP.
Wygrywając FEUDy gracze mogą szybciej uzyskać awans w Rankingu a co za tym idzie zwiększyć swoje szanse na udział w meczach o pasy mistrzowskie.
Feud mogą rozpocząć tylko gracze, którzy mają taki sam Status w danym momencie!


2. OTWARTE PROPOZYCJE FEUDÓW
Propozycje feudów wpisujemy w odpowiednich tematach w dziale FEUDY.

Gracze, którzy chcą wziąć udział w feudzie otwierają nowy temat w tym dziale.
Jeśli Feud jest propozycją "otwartą", (tzn. każdy gracz może podjąc takie wyzwanie) w tytule należy wpisać "OTWARTY".
Przykład:
Gracz A napisał(a):
OTWARTY

oznacza że Gracz A proponuje "otwarty" feud dla dowolnego chętnego przeciwnika.


3. BEZPOŚREDNIE PROPOZYCJE FEUDÓW
Jeśli jeden z graczy chce zaadresować bezpośrednio danego gracza i tylko i wyłącznie jemu chce zaproponować feud otwiera temat z tytułem:
Gracz A napisał(a):
GRACZ XYZ

gdzie GRACZ XYZ to gracz, któremu feudujący rzuca wyzwanie.
W tym przypadku TYLKO dany gracz (czyli GRACZ XYZ) może podjąć feud lub go odrzucić. Żaden inny gracz nie może zaakceptować tego wyzwania.

Można wyzwać do feudu wybraną grupę graczy. W tym celu należy wpisać w temacie:
Cytuj:
GRACZ 1, GRACZ 2, GRACZ 3

(jeśli wpisujecie kilku graczy i nie mieszczą się oni w tytule, wykorzystajcie opis tematu)
gdzie GRACZE 1, 2 i 3 to gracze, którym rzucamy wyzwanie feudu.

W tym przypadku tylko pierwszy gracz, który zaakceptuje takie wyzwanie bierze udział w feudzie.


4. AKCEPTACJE FEUDÓW

Gracze zainteresowani feudem mogą przeglądać propozycje innych graczy i wybrać tą, która im najbardziej odpowiada.
Gracz, który chce zaakceptować dany feud, odpisuje w temacie:
Cytuj:
Akceptuję

Na najbliższej gali od momentu akceptacji obaj gracze rozpoczynają swój feud.


5. ODRZUCANIE I COFANIE
W celu odrzucenia bezpośredniej propozycji feudu wpisujemy:
Cytuj:
Odrzucam

Żeby wycofać propozycję feudu wpisujemy w swoim temacie:
Cytuj:
Cofam feud

lub
Cytuj:
Zamykam

W momencie kiedy gracze rozegrają pierwszy mecz od momentu zaakceptowania feudu nie może on już zostać wycofany przez żadną stronę.


6. DODATKOWE ZASADY
Propozycja feudu jest ważna przez 10 dni (240 godzin) od jej złożenia. Po tym czasie zostaje automatycznie zamknięta. Feudy akceptowane po upływie 240 godzin nie będą otwierane.

W trakcie trwania feudu, gracz nie może proponować ani podejmować kolejnych feudów.

Gracze, którzy właśnie zakończyli feud nie mogą prowadzić kolejnego feudu między sobą. Przynajmniej jeden z graczy musi feudować z innym przeciwnikiem zanim rozpocznie kolejny feud z poprzednim rywalem.


7. PRZEBIEG
Feud rozpoczyna się na najbliższej gali (tygodniowa lub PPV) po zaakceptowaniu feudu przez obu graczy i trwa min.5 tygodni (4 tygodnie + mecz rozstrzygający).
Przykład:
TERMINARZ napisał(a):
07.11.2011 Week 27 - Zaakceptowanie feudu przez dwóch graczy
14.11.2011 Week 28 - najbliższa gala = początek feudu - pierwszy tydzień
20.11.2011 SURVIVOR SERIES - drugi tydzień feudu - mecz między feudującymi na PPV
21.11.2011 Week 29 - trzeci tydzień feudu
28.11.2011 Week 30 - czwarty tydzień feudu

05.12.2011 Week 31 - piąty tydzień feudu - MECZ ROZSTRZYGAJĄCY
12.12.2011 Week 32
18.12.2011 TLC

Jeśli obaj gracze się zgodzą feud może trwać dłużej (nie może jednak przekraczać 9 gal - 8 gal + finał). Długość feudu musi być wyraźnie podana w propozycji feudu, przed zaakceptowaniem go przez innego gracza.
Jeśli gracze zaangażowani w feud chcą mieć mecz rozstrzygający na gali PPV muszą ustalić to między sobą w dziale FEUDY w swoim temacie PRZED rozpoczęciem pierwszego tygodnia feudu.

W trakcie feudu, prowadzona jest "klasyfikacja feudu" graczy i przyznawane im są punkty feudu (Feud Points = FEP) w zależności od ich osiągnięć:
- wygrany mecz +14 FEP
- mecz zakończony jako NO CONTEST +8 FEP
- przegrany mecz +2 FEP

PPRZEBIEG FEUDÓW SINGLOWYCH

Feudujący gracze toczą mecze według "schematu układania meczów".
Podczas KAŻDEJ gali PPV w trakcie trwania feudu obaj gracze toczą mecz między sobą (chyba że któryś z graczy występuje w meczu o tytuł, pretendenta, Royal Rumble, Elimination Chamber lub Money in the Bank).

Graczowi, który podczas trwania feudu zebrał więcej FEP'ów, w rozstrzyagjącym feud meczu zostanie dodana różnica FEP'ów zdobyta przez obu graczy.
Np. jeśli GraczA zebrał 30 FEP a GraczB 20 FEP - w rozstrzygającym feud meczu GraczA otrzyma Match Bouns = 10 (30-20).

PPRZEBIEG FEUDÓW DRUŻYNOWYCH

W pierwszym tygodniu feudu obie drużyny toczą mecze według "schematu układania meczów".
W drugim tygodniu dochodzi do pojedynków singlowych między graczami obu drużyn na zasadzie: Drużyna 1 Gracz A kontra Drużyna 2 Gracz B i Drużyna 1 Gracz B kontra Drużyna 2 Gracz A.
Trzeci tydzień to kolejna runda meczów singlowych z tym że teraz gracze walczą z drugim rywalem przeciwnego tag teamu.
Czwarty tydzień jest znów meczem drużynowym ustalanym według "schematu układania meczów".
Podczas KAŻDEJ gali PPV w trakcie trwania feudu obie drużyny toczą mecz między sobą (chyba że któraś z drużyn lub poszczególnych graczy występuje w meczu o tytuł, pretendenta, Royal Rumble, Elimination Chamber lub Money in the Bank).
Schemat meczów feudów może zostać zmieniony ze względu na występ obu drużyn przeciwko sobie na gali PPV jednak Finał Feudu drużynowego może się odbyć tylko wtedy, jeśli w trakcie trwania feudu dojdzie do 2 meczów tag teamowych i 2 meczów singlowych pomiędzy graczami obu drużyn.

W przypadku feudów drużynowych, każdy gracz w finale otrzymaja tyle MB ile wynosi różnica FEPów między nim a graczem, który zdobył najmniejszą liczbę FEPów w trakcie feudu (ten gracz nie otrzyma MB w decydującym meczu).
Przykład:
GraczA = 30 FEP
GraczB = 40 FEP
GraczC = 38 FEP
GraczD = 52 FEP
W finale feudu gracze otrzymają następujące MB:
GraczA = 0
GraczB = +10 MB (jego 40 minus 30 najsłabszego gracza w feudzie)
GraczC = +8 MB (jego 38 minus 30 najsłabszego gracza w feudzie)
GraczD = +22 MB (jego 52 minus 30 najsłabszego gracza w feudzie).

8. ROZSTRZYGNIĘCIE
Zwycięzca feudu otrzyma RP w zależności od tego ile w trakcie feudu zagrał unikalnych akcji z poniższej listy:
Cytuj:
EXP MATCH
CHAIR SHOT

(akcje EXP MATCH oraz CHAIR SHOT muszą być zagrane w meczu pomiędzy feudującymi)
INTERFERENCE
SENDING A MESSAGE
COMMENTARY
BACKSTAGE ASSAULT
SEGMENT

Zwycięski gracz otrzyma tyle RP ile zagrał akcji wymienionych wyżej. Należy jednak pamiętać o tym że akcje muszą być unikalne i tylko pierwsze wykorzystanie danej akcji liczy się przy ocenie "atrakcyjności" feudu a każde kolejne użycie tej samej akcji nie będzie podnosiło końcowego RP.

W przypadku feudu pomiędzy tag teamami, wystarczy że jeden gracz z drużyny zagra daną akcję żeby ta została zaliczona do "atrakcyjności feudu" i podniosła nagrodę w postaci RP dla zwycięzców o 1.
Oczywiście w przypadku feudu drużynowego RP otrzymuje zwycięzki tag team do rankingu drużynowego a gracze nie otrzymują żadnych RP do rankingu singlowego.

Za akcje: INTERFERENCE, SENDING A MESSAGE, COMMENTARY, BACKSTAGE ASSAULT zagrane w trakcie feudu między feudującymi graczami po raz pierwszy nie będą odejmowane EXP. Za kolejne użycie tej samej akcji w trakcie jednego feudu będą odejmowane EXP zgodnie z cennikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 17 maja 2012, o 19:24 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Mecze o pasy mistrzowskie / #1 Contender

Mecze o pasy mistrzowskie będą odbywać się na galach PPV.
Bardzo rzadko sytuacja ta będzie miała miejsce na galch tygodniowych ale także może się zdarzyć (np.: RE-MATCH o pas mistrzowski).
#1 CONTENDER MATCH będzie odbywał się tydzień lub dwa przed PPV i będzie wyznaczał kolejnych kandydatów do mistrzowskiego tytułu.
Zazwyczaj #1 Contender zostanie wybrany podczas walki 2 graczy zajmujących najwyższe miejsca w rankingu, którzy oczywiście nie będą posiadaczami pasa.
Jeśli jeden z graczy będzie prowadził w rankingu z bilansem walk zdecydowanie lepszym od kolejnego gracza w klasyfikacji, zostanie on mianowany #1 Contenderem automatycznie.
Ścisłej zasady do otrzymania pozycji #1 Contendera jednak nie ma. COO (lub GM) będą improwizować i ustalać zasady przyznawania tego tytułu w trakcie gry.

W grze dostępne są 4 mistrzostwa: World Championship, International Championship, Television Championship i Tag Team Championship.
World Championship jest najcenniejszym tytułem federacji i walczą o niego najlepsi gracze (sklasyfikowani w World Division).
International Championship jest tytułem mid-cardowym i walczą o niego gracze znajdujący się w International Division.
Television Championship jest również tytułem mid-cardowym a pretendenci do tego tytuły są wybierani spośród graczy, którzy zdobyli największą liczbę PTS (punktów "na czysto") w ciągu ostatnich 10 gal.

W przypadku kiedy mistrz World Division ma w rankingu przewagę min. 10 RP nad kolejnym graczem nie będzie on musiał bronić tytułu na gali PPV.
W przypadku kiedy mistrzowie Tag Team Division mają w rankingu przewagę min. 8 RP nad kolejną drużyną nie będą musieli bronić tytułu na gali PPV.
Pozostałe tytuły singlowe bedą bronione regularnie bez względu na przewagę w rankingu.

Jeśli jeden gracz traci tytuł mistrzowski i w RANKINGU zajmuje wyższe miejsce od gracza, na rzecz którego stracił tytuł, między dwoma zainteresowanymi dochodzi do re-matchu na KOLEJNEJ gali (PPV lub tygodniowa) bez zapowiedzi.
Jeśli jeden z graczy nie zatypuje tej rundy, przegrywa mecz poprzez WO.
Porażka mistrza poprzez WO jest równoznaczna z odebraniem mu tytułu i przyznania go pretendentowi.
Jeśli pretendentów w meczu było więcej niż jeden, odbywa się między nimi mecz i zwycięzca zostaje nowym Mistrzem.
Jeśli wszyscy gracze zaangażowani w mecz o tytuł nie oddadzą typów, tytuł zostaje z aktualnym mistrzem.

Televison Championship jest tytułem mid-cardowym w dywizji International.
Pretendenci do tytułu wybierani są spośród graczy, którzy zebrali największą ilość punktów na czysto w ciągu ostatnich 10 gal.
W tym zestawieniu nie uwzględnia się obecnych mistrzów, graczy z main event, graczy z tag teamów oraz wyłonionych prentendentów do International Championship

Money in the Bank Cash-In
Gracz zagrywający akcję Money in the Bank Cash-in otrzymuje mecz mistrzowski na gali, na której zagrał akcję. W meczu tym liczą się tylko punkty na czysto zdobyte przez obu graczy i nie jest zaliczany PUSH.
Gracz zagrywający akcję otrzyma specialny Match Bonus - 40% punktów, które zdobył na poprzedniej gali.
Mecz liczy się do statystyk oby graczy i w przypadku kiedy gracz zagrywający akcję wygra otrzyma dodatkowo 3RP.

Mid-Card Title Opportunity
Na gali MONEY IN THE BANK odbywa się mecz o "Mid-Card Title Opportunity".
Akcja ta może zostać wykorzystana, jeśli gracz ją posiadający pokona mistrza mid-cardowego i ogłosi chęć zagrania akcji PRZED otworzeniem kolejnej gali, na której to dojdzie do rematchu obu graczy, z tym że tym razem stawką pojedynku będzie mecz o tytuł.
Akcja nie może zostać zagrana przez gracza, który jest już w posiadaniu jakiegokolwiek tytułu mistrzowskiego.
Pokonanemu mistrzowi mid-cardowemu nie przysługuje rematch.
Jeśli mecz o tytuł po zagraniu akcji zostanie ustawiony na gali PPV, na której obecny mistrz broni tytułu według zasad gry, gracz zagrywający tą akcję zostanie "dodany" do meczu mistrzowskiego.

Mid-Card Title Cash In
Posiadacz singlowego tytułu mid-cardowego (INTERNATIONAL lub TELEVISION), który ma więcej RP niż WORLD CHAMPION, może zwakować tytuł w zamian za możliwość występu w meczu o tytuł WORLD CHAMPIONSHIP.
Mecz ten może się odbyć tylko na gali PPV.
Jeśli WORLD CHAMPION ma już zapowiedziany mecz mistrzowski na tej gali, gracz wakujący tytuł mid-cardowy zostanie dodany do meczu mistrzowskiego.
Jeśli WORLD CHAMPION ma zapowiedziany inny mecz (np. mecz feudowy), zostanie on przesunięty na kolejną galę a na gali PPV odbędzie się mecz o tytuł.

Gracz który posiada tytuł mid-cardowy i chce zwakować go w zamian za otrzymanie meczu o tytuł WORLD CHAMPIONSHIP, musi ogłosić to na czacie lub poprzez PW Administratorowi lub Head Bookerowi PRZED otworzeniem gali PPV, na której ma odbyć się mecz o tytuł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 25 lipca 2012, o 03:01 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
TAG TEAMy

ZASADY OGÓLNE
- Tag teamy należy zakładać w dziale INFO > Formowanie Tag Teamów. Tylko tag teamy tam założone będą otrzymywać punkty do rankingu Tag Teamowego.
- Tag Team można roziwązać / zawiesić w dowolnym momencie jednak taka drużyna automatycznie traci wszystkie punkty rankingowe.
- Jeśli rozwiązywana jest drużyna mistrzów TT, tracą oni automatycznie pasy. Mistrzostwo drużynowe będzie do zdobycia na kolejnej gali PPV.
- Tag Teamy założone w momencie kiedy jest już otwarta gala nie będą brane pod uwagę jako drużyna w trakcie tej gali. Gracze ci zostaną sklasyfikowani jako drużyna dopiero po rozegraniu swojego pierwszego meczu drużynowego na kolejnej gali.
- Tag Teamy zawieszone w momencie kiedy jest już otwarta gala będą w dalszym ciągu brane jako drużyna i gracze ci zostaną dopiero sklasyfikowani jako gracze singlowi po rozegraniu swojego pierwszego meczu singlowego na kolejnej gali.

ROZSTRZYGANIE MECZÓW
Żeby rozstrzygnąć wynik meczu Tag Teamowego sumuje się punkty obu graczy z drużyny i porównuje z punktami zdobytymi przez drużynę przeciwną.
Wygrywają gracze, którzy zdobyli więcej punktów.

W przypadku kiedy gracze z drużyny zdobędą jednakową ilość punktów to o rozstrzygnięciu kto wykonał zwycięski pin / został zpinowany decydują:
- Match Bonus - im mniejsza liczba Match Bonus danego gracza, tym wyżej będzie sklasyfikowany.
W przypadku równej liczby punktów za pojedynczą galę:
- czas wstawienia postu z typami:
- w przypadku zwycięstwa drużyny - gracz, którego post pojawił się wcześniej zostanie uznany jako ten "wygrywający" mecz dla tag teamu.
- w przypadku porażki drużyny - gracz, którego typy zostały wysłane później zostanie uznany za tego który przegrał mecz dla tag teamu.
Za czas postu uważa się ostatni post z typami wysłany przez gracza.

TAG TEAM DIVISION
Drużyny, które wygrają mecz otrzymują punkty (TTP - Tag Team Points) do Rankingu Tag Teamowego.
6 TTP - wygrany mecz
4 TTP - nierozstrzygnięty mecz
2 TTP - przegrany mecz

Do określenia pozycji Tag Teamów w Rankingu bierzemy pod uwagę 6 ostatnich wyników danej drużyny z ostatnich 10 gal.

RANKING INDYWIDUALNY
Gracze, którzy biorą udział w meczu Tag Team otrzymują także punkty do Rankigu Indywidualnego.
Żeby ustalić ile RP (Ranking Points) otrzymał każdy gracz porównujemy zdobyte punkty przez obie drużyny.
Gracz, który zdobył najwięcej punktów (czyli ten, który zaliczył zwycięzki PIN lub zmusił przeciwnika do poddania) otrzymuje 5 RP.
Gracz, który zdobył najmniej punktów (czyli ten który został odliczony / poddał się) otrzyma 3 RP.
Pozostali gracze z meczu (czyli ci, którzy nie brali udziału w decydującej akcji) otrzymają jako NO CONTEST 4 RP.
Gracze z aktywnego tag teamu nie są brani pod uwagę podczas obsad meczów mistrzowskich singlowych (chyba że są aktualnie w posiadaniu jednego z takich tytułów) oraz wszelkich meczów o pretendetna. Wyjątkami są tutaj mecze Royal Rumble i Money in the Bank.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 6 września 2012, o 18:44 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Rodzaje meczów i stypulacje

1 -vs- 1
Najczęściej spotykany rodzaj meczu.
Wygrywa gracz, który zdobędzie więcej punktów.
W przypadku równej ilości punktów mecz uważa się za nierozstrzygnięty.

Tag Team Match
Gracze występujący w drużynie sumują punkty zdobyte przez nich w danej rundzie. Drużyna, która zdobędzie większą liczbę punktów wygrywa mecz.
Dokładne rozstrzygnięcie meczów Tag Teamowych, czyli kto pinował a kto został spinowany, znajduje się w temacie TAG TEAMy.

Handicap Match
W meczu tym ilość graczy biorących w nim udział może być różna.
Zasada jest następująca: Wszyscy gracze typują galę.
W zależności od tego, który gracz spośród tych którzy występują jako team typował lepiej, jego punkty zostaną użyte do rozstrzygnięcia wyniku meczu.
Przykład:
Cytuj:
Handicap Match: Gracz ABC & Gracz XYZ -vs- User123
Punkty zdobyte przez graczy:
Gracz ABC - 81
Gracz XYZ - 76
------------------
User 123 - 79

Wynik meczu:
Gracz ABC & Gracz XYZ (lepszy wynik = 81pkt) -vs- User123 (79pkt)
Gracz ABC & Gracz XYZ - wygrywają.


Triple Threat
Fatal-4-Way
5-Pack
6-Pack
oraz każdy mecz, w którym bierze udział 3 lub więcej zawodników (wyjatkami są mecze posiadające specjalną stypulację)

Każdy z wymienionych wyżej meczów jest meczem NO DQ chyba że posiada on specjalną stypulację.
Wygrywa gracz, który zdobył większą liczbę punktów.
Gracz, który zdobył najmniejszą liczbę punktów zostaje uważany za tego, który został odliczony/poddał się.

No-Disqualification Match (NO DQ)
W meczu tym nie są zaliczane akcje: FAIR PLAY oraz REFEREE.

Last Man Standing Match
W meczu tym nie są zaliczane akcje: FAIR PLAY, REFEREE oraz SECURITY.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ZASADY GRY
PostNapisane: 25 września 2012, o 10:15 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zdarzenia długoterminowe

Co jakiś czas w dziale RING będą pojawiać się "Zdarzenia Długoterminowe".
Dostępne będzie pytanie oraz możliwe odpowiedzi.
Gracze, którzy poprawnie wytypują wyniki zdarzeń otrzymają dodatkowe punkty RP lub EXP.

Przykład zdarzenia długoterminowego:
Przykład 1 napisał(a):
Czy John Cena zdobędzie WWE Championship w 2012 roku (Tak/Nie)?
20 EXP

Przykład 2 napisał(a):
Czy Ryback przegra choćby jeden mecz do gali Survivor Series (włącznie) (Tak/Nie)?
3RP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 12 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  

WWE© jest znakiem zastrzeżonym należącym do World Wrestling Entertainment, Inc.
i nie jest w żadnym stopniu powiązane z Revo-Wrestling.
Informacje na temat WWE© możecie znaleść na WWE.COM
Część zdjęć znajdujących się na stronie jest własnością WWE© i została wykorzystana wyłącznie w celu informacyjnym
zgodnie z amerykańskim prawem Fair Copyright Law 107
Powered by phpBB
© 2011-2016 REVOlution Wrestling Federation
KOPIOWANIE TREŚCI I STYLU STRONY ZABRONIONE!