Odpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 50 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 17 listopada 2012, o 08:58 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Począwszy od WEEK 48, w zasadach gry wprowadzonych zostanie kilka zmian. Oto one:

Zasada dotycząca: ZASADY PUNKTOWANIA GAL TYGODNIOWYCH

Nie otrzymamy już punktów za 'interwencję' superstars w inne mecze oraz za występy w main evencie gali.
Zwiększamy jednak z 2 na 4 liczbę punktów przyznawaną zwycięzcom meczów.
Zmieniamy także nieco przyznawanie punktów za mecze tag teamowe oraz handicap i teraz tylko superstar wygrywający mecz (pinujący, zmuszający przeciwnika do poddania) otrzyma 4 pkt za zwycięstwo natomiast jego partner (partnerzy) otrzymają po 2 pkt.
Drużyna przgrana nie otrzyma dodatkowych punktów.
Występ superstars jako Lumberjack także nie jest nagradzany punktami.

Nowe punktowanie gal wygląda następująco:
- występ w meczu na gali +4 pkt
- występ w meczu o tytuł lub "#1 contender" +2 pkt
- występ w meczu ze "stypulacją" +2 pkt
- wygrana walka +4 pkt
- interwencja, promo, speech, segment z backstage'u, występ jako Lumberjack = 0 pkt
W przypadku meczów tag-team oraz handicap (2-vs-1 i więcej):
- zawodnik wygrywający mecz +4 pkt
- zawodnik przegrywający mecz = 0 pkt
- zawodnik z wygranej drużyny +2 pkt

Zasada dotycząca: TRIPLE THREAT I HANDICAP MATCH

Oba mecze odbywają się na zasadach NO DQ - czyli mecz nie może zakończyć się dyskwalifikacją i nie będzie zaliczana akcja REFEREE.
Można natomiast w dalszym ciągu używać akcji SECURITY oraz FAIR PLAY.

Zasada dotycząca: DYWIZJE

Po Survivor Series dojdzie do poważnych zmian w dywizjach.
Dywizja Revo Heavyweight Championship zmieni nazwę na MAIN EVENT DIVISION.
Dywizja Intercontinental Championship zostanie podzielona na 2 równe, mid-cardowe dywizje.
Pierwsza z nich otrzyma nazwę INTERCONTINENTAL DIVISION a druga US DIVISION.
Oczywiście w tej pierwszej w dalszym ciągu rywalizujemy o Intercontinental Championship natomiast w nowo powstałej dywizji walczymy o NOWY tytuł: US Championship!
Aktualizacja dywizji będzie miała miejsce jak dotychczas, po każdej PPV a przydział do poszczególnych dywizji będzie wyglądał następująco:
- tworzymy jeden ogólny ranking według którego będziemy przydzielać graczy do danych dywizji,
- aktualny Revo Heavyweight Champion oraz 4 graczy z największaą liczbą RP zostają przydzieleni do MAIN EVENT DIVISION,
- pozostali gracze zostają podzieleni między dwie dywizje mid-cardowe według zajmowanych miejsc w następujący sposób: IC, US, IC, US, IC, US...

Pierwszy mecz o tytuł US Championship odbędzie się na gali TLC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 23 listopada 2012, o 22:26 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: ZASADA PUNKTOWANIA GAL
Od kiedy używamy: Week 48

Kosmetyczna zmiana w punktowaniu gal.
Jak zauważył VercynG, zasada z przyznawaniem 4 punktów zawodnikowi pinującemu w meczu tag teamowym a jego partnerowi tylko 2 może opóźnić podliczanie gal.
Spoilery ze SD nie zawsze zawierają informacje o tym kto wygrał mecz dla swojej drużyny więc zostajemy przy starym systemie: zwycięzki tag team otrzyma po 4 pkt, bez względu na to który gracz pinował.

Punktowanie gal wygląda następująco:
- występ w meczu na gali +4 pkt
- występ w meczu o tytuł lub "#1 contender" +2 pkt
- występ w meczu ze "stypulacją" +2 pkt
- wygrana walka +4 pkt
- interwencja, promo, speech, segment z backstage'u, występ jako Lumberjack = 0 pkt


Zasada dotycząca: RODZAJE MECZÓW I STYPULACJE
Od kiedy używamy: Week 48

Triple Threat Match
Każdy mecz Triple Threat jest meczem NO DQ.
Wygrywa gracz, który zdobył większą liczbę punktów.
Gracz, który zdobył najmniejszą liczbę punktów zostaje uważany za tego, który został odliczony/poddał się.

No-Disqualification Match (NO DQ)
W meczu tym nie są zaliczane akcje: FAIR PLAY oraz REFEREE.


Zasada dotycząca: Akcja: PUSH i TAG TEAM
Od kiedy używamy: Week 48

Jeśli w danym tag teamie obaj gracze mają aktywną opcję PUSH zostanie on zaliczony tylko temu, który jako pierwszy oddał typy na daną galę.
Jego partnerowi nie zostaną dodane punkty za PUSH ale też nie zostanie zmniejszony czas trwania PUSHu.


Zasada dotycząca: Akcja: MONEY IN THE BANK CASH IN
Od kiedy używamy: Week 48

Mecz o tytuł odbywa się na gali, na której ta akcja została zagrana używając do rozstrzygnięcia punktów zdobytych przez zainteresowanych graczy w danej rundzie (bez MATCH BONUS).
Gracz, który zagrywa Money In The Bank ma punkty liczone *1,5!


Zasada dotycząca: Akcja: GUEST HOST
Od kiedy używamy: Week 48

W poniedziałek po północy GUEST HOST otrzyma listę graczy, którzy oddali typy na daną rundę i będzie miał 24 godziny (wtorek o północy przed rozpoczęciem Smackdown) na ułożenie karty na galę (z pewnymi ograniczeniami).
Jeśli nie zdoła ułożyć karty na czas, zostanie ona ułożona automatycznie według schematu.
Ograniczenia w układaniu meczów:
- nie można bukować meczów mistrzowskich ani #1 contender,
- można wybrać max. jeden handicap match,
- można wybrać max. jeden triple threat lub fatal-4-way match,
- należy wybrać przynajmniej jeden tag team match lecz można wybrać tylko z drużyn, które są zapisane jako tag team.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 3 stycznia 2013, o 03:53 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: TYPOWANIE TYGODNIÓWEK
Od kiedy używamy: Week 1

Sposób typowania testowany na Week 53 zostaje nowym oficjalnym systemem typowania gal tygodniowych.
Dokładny opis znajduje się w Zasadach Gry: viewtopic.php?p=72#p72


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 5 lutego 2013, o 00:42 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: SPOSÓB ODDAWANIA TYPÓW
Od kiedy używamy: Week 6

Tak jak wspomniał VercynG, od WEEK 6 typu muszą być wpisywane DOKŁADNIE w taki sposób jaki jest podany przed galą.
Typy osób, które nie zastosują się do podawanych wskazówek nie będą zaliczane!
Zastanówcie się przez chwilę ile roboty musi ktoś wykonać (tzn VercynG) żeby to wszystko podliczyć.
Źle wpisane typy muszą być poprawiane ręcznie a to zajmuje masę czasu.
Czy naprawdę tak ciężko pojąć poniższą zasadę?
Cytuj:
Alberto Del Rio**
Antonio Cesaro**
Big Show**
Cody Rhodes**

Brodus Clay*
Daniel Bryan*
Darren Young*
Jey Uso*

Alex Riley
Booker T
Camacho
Christian

AKCJA 1
AKCJA 2

JEDEN ENTER odstępu między grupami i akcjami.
Pamiętacie, od WEEK 6 - źle wpisane typy = typy niezaliczone!


Zasada dotycząca: DYWIZJA TAG TEAM
Od kiedy używamy: Week 6

Dla tag teamów wprowadzamy specjalny match bonus, który dana drużyna otrzyma za "zgranie".
Im więcej meczów dany tag team rozegra w przeciągu ostatnich 10 gal tym większy match bonus otrzyma.
7 meczów +4 (każdy gracz po +2)
8 meczów +8 (każdy gracz po +4)
9 meczów +12 (każdy gracz po +6)
10 meczów +16 (każdy gracz po +8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 10 lutego 2013, o 03:09 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: DYWIZJA TAG TEAM
Od kiedy używamy: Week 6
Cytuj:
Dla tag teamów wprowadzamy specjalny match bonus, który dana drużyna otrzyma za "zgranie".
Im więcej meczów dany tag team rozegra w przeciągu ostatnich 10 gal tym większy match bonus otrzyma.
7 meczów +4 (każdy gracz po +2)
8 meczów +8 (każdy gracz po +4)
9 meczów +12 (każdy gracz po +6)
10 meczów +16 (każdy gracz po +8)

Zasada chwilowo wstrzymana. Wejdzie w życie ale na zasadzie Akcji Specjalnej.
Szczególy zostaną podane niebawem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 8 marca 2013, o 00:08 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: DYWIZJA TAG TEAM
Od kiedy używamy: Week 10

Możliwe jest "zawieszenie" tag teamu, tzn. gracze w dalszym ciągu pozostają jako drużyna ale nie są brani pod uwagę jako tag team podczas układania meczów - będą występować w meczach singlowych.
Aby zawiescić działalność tag teamu jeden z graczy wpisuje "ZAWIESZAM".
Jeśli dana drużyna chce wrócić do walki o pasy tag teamowe, gracz który zawiesił tag team może go reaktywować wpisująć "REAKTYWUJĘ".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 24 marca 2013, o 16:10 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: ZASADY WYKONYWANIA AKCJI SPECJALNYCH W TAG TEAM
Od kiedy używamy: Week 13

W związku z wprowadzeniem możliwości zawieszenia (nie rozwiązania) TAG TEAMU, postanowiliśmy zrezygnować z przymusu grania akcji TAG TEAM. Drużyny AKTYWNE (czyli takie, które nie są zawieszone lub rozwiązane) będą dobierane w danych tygodniach na zasadach rotacji - zaczynając od drużyn, które nie grały od dłuższego czasu. Zawodnicy nie muszą wpisywać akcji TAG TEAM, aby grać w drużynie.

Wiąże się to również ze zmianą systemu grania AKCJI SPECJALNYCH. Każdy zawodnik może zagrać dwie akcje specjalne, a jego team będzie miał policzone wszystkie 4 akcje jednak na kolejnym tygodniu wszystkie 4 będą dla tego teamu zablokowane.

Przykład:
Blalight gra EXP MATCH i REFEREE
Daredevil gra CHAIR SHOT i SECURITY
Wszystkie 4 akcje są liczone do meczu drużynowego, ale równocześnie są zablokowane w kolejnym weeku dla drużyny. Blalight może grać CHAIR SHOT i SECURITY tylko w pojedynku indywidualnym (Daredevil odwrotnie).

Przykład 2:
hadaszyszek ma PUSH
Schoop ma PUSH
Obu zawodnikom w tag teamie doliczany jest PUSH (nie tak jak wcześniej, czyli temu który zagral szybciej). Jeżeli nie zagrają żadnych punktowych akcji (EXP, CHAIR, MOMENTUM), to mają obaj po +8 za PUSH. Jeżeli zagrają akcje punktowe, to zgodnie z zasadmi - PUSH liczony będzie po połowie, czyli +4.

Przykład 3:
pg21 gra CHAIR SHOT i REFEREE
Wodnik gra CHAIR SHOT i REFEREE
Obu zawodnik zaliczane są obie akcje, ale są one zablokowane również na kolejny week w drużynie i indywidualnie. Gracze muszą skorzystać z innych akcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 10 października 2013, o 22:34 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: TAG TEAMY
Od kiedy używamy: Week 40

Unieważniam zapis mówiący o tym że tag team składający się z dwóch main eventerów nie otrzymuje punktów rankingowych.

Dodane zostają następujące reguły:
- Tag Team można roziwązać / zawiesić w dowolnym momencie jednak taka drużyna automatycznie traci wszystkie punkty rankingowe.
- Mistrzowie drużynowi nie mogą rozwiązać tag teamu dopóki nie stracą tytułów.
- Gracze z aktywnego tag teamu nie są brani pod uwagę podczas obsad meczów mistrzowskich singlowych (chyba że są aktualnie w posiadaniu jednego z takich tytułów) oraz wszelkich meczów o pretendetna. Wyjątkami są tutaj mecze Royal Rumble i Money in the Bank.

Trzeci z dodanych punktów wszedł w życie już jakiś czas temu ale dopiero teraz został oficjalnie dopisany w zasadach.

Wyjaśniam dlaczego dwóch main eventerów może zbierać drużynowe punkty rankingowe.
Zasada ta powstała długo przed tym jak ograniczyliśmy udział graczy drużynowych w pojedynkach o pasy singlowe. Ogólny zamysł dywizji drużynowej jest taki żeby gracze drużynowi nie kręcili się obok tytułów singlowych i prawdę mówiąc zapis ograniczający tag team dwóch main eventerów przed zbieraniem RP był spowodowany dominacją TDFA na początku ich kariery. Chodziło o to żeby TDFA (lub inny tag team) nie trzymało wszystkich pasów (TDFA - TTC, Schoop - RHC, Vercyn - IC / US). Skoro obaj mieliby wszystkie pasy a byliby w main evencie to taki zapis powodował że po kilku galach traciliby przewagę w rankingu druzynowym i musieli ich bronić częściej. Dlaczego jednak skoro dwóch dobrych graczy chce być w tag teamie mamy ich zmuszać do gry singlowej bo ten zapis to powoduje? W historii wrestlingu jest przecież masę przypadków kiedy dwóch main eventerów dzierżyło pasy drużynowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 3 stycznia 2014, o 00:25 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Wszystkie poniższe zmiany zostają wprowadzane już od WEEK 1.

Zasada dotycząca: PUNKTOWANIE GAL TYGODNIOWYCH

Zmieniamy nieco zasady punktowania tygodniówek.
Punktowanie gal za superstars będzie wyglądać następująco:
- występ w meczu na gali +4 pkt
- wygrany mecz +5 pkt
- występ w meczu ze "stypulacją" +3 pkt
- występ w meczu o tytuł / #1 contender +4 pkt
- interwencja, promo, speech, segment z backstage'u, występ jako Lumberjack = 0 pkt


Zasada dotycząca: PUNKTY EXPERIENCE

Zmieniamy także przyznawanie punktów EXP za występy na galach.
Od teraz, KAŻDY gracz typujący galę tygodniową otrzyma 12 EXP a za typowanie gali PPV 24 EXP bez względu na zdobyte punkty.
Punkty zdobywane "na czysto" będą oczywiście w dalszym ciągu służyły do rozstrzygania meczów i ustalania klasyfikacji na Wrestlera Miesiąca.


Zasada dotycząca: Akcja: PUSH

PUSH kosztuje 120 EXP i dodaje +12 przez 10 kolejnych gal danemu graczowi.
Zostawiamy zasadę gdzie gracz przy łączeniu PUSHu z inną akcją dodającą będzie otrzymywał tylko połowę MB za PUSH czyli +6.


Zasada dotycząca: Akcje dodające / odejmujące Match Bonus

Zmieniają się wszystkie ceny oraz wartości MB akcji dodających i odejmujących Match Bonus:
- Match Experience 12EXP / + 12 MB
- Chair Shot 18EXP / +18 MB
- Momentum 12EXP / +6 MB za każdy wygrany mecz podczas momentum
- Interference 12EXP / +/- 12 MB
- Sending a Message 6EXP / -12 MB
- Commentary 8EXP / - 8 MB
- Backstage Assault 18EXP / -18 MB
- Special Guest Referee 0EXP / +/- 30

Pozostałe ceny akcji dostępne tutaj.

Zasada dotycząca: RP DLA GRACZY TAG TEAMOWYCH W RANKINGU SINGLOWYM

Zmienia się RP dla graczy tag teamowych do rankingu singlowego.
- gracz wygrywający mecz dla swojej drużyny +5 RP
- gracze ze średnim wynikiem +4 RP
- gracz przegrywający mecz dla swojej drużyny +3 RP

Punkty RP do rankingu drużynowego dalej pozostają bez zmian:
- wygrana meczu +6 RP dla drużyny
- no contest +4 RP
- porażka +2 RP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 18 listopada 2014, o 01:48 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: RANKING, TYTUŁY
Od kiedy używamy: WEEK 47

Po Survivor Series dojdzie do zmiany nazw tytułów i podziału dywizji w rankingu.
International Championship zastąpi obecny Intercontinental Championship a Television Championship zastąpi obecny United States Championship.
Dywizję zmienią nazwy na: World Division, International Division i Tag Team Division.

--------------------------------------------------------------------------------

Gracze są sklasyfikowani w Rankingu według punktów RP (Ranking Points) zdobytych w ciągu 10 ostatnich gal.
RP otrzymujemy za:
- wygrany mecz + 6 RP
- nierozstrzygnięty mecz + 4 RP
- przegrany mecz + 2 RP
- zdobycie tytułu Wrestler Miesiąca + 5 RP
- Wrestler Miesiąca - 2gie miejsce + 3 RP
- Wrestler Miesiąca - 3cie miejsce + 2 RP
- wygranie Feudu - RP w zależności od "atrakcyjności feudu"
Ranking aktualizowany jest co tydzień w piątek / sobotę.

Ranking dzieli się na dwie dywizje singlowe - World Division i International Division oraz dywizję druzynową - Tag Team Division.

Im wyższa pozycja w danej dywizji tym większa szansa na mecz o tytuł.
World Division (WD) jest najwyższą dywizją w federacji i gracze w niej sklasyfikowani walczą o tytuł World Heavyweight Championship.
International Division (ID) to dywizja skupiająca pozostałych graczy a głównym tytułem w niej jest International Championship.
Dywizje są aktualizowane po każdej PPV w następujący sposób:
- tworzy się jednen główny ranking skupiający wszystkich graczy,
- 8 graczy z największą liczba RP (oprócz International Championa, który jako obrońca tytułu zostaje "zablokowany" w International Division) zostaje przydzielona do World Division. W World Division stałe miejsce ma także obrońca World Heavyweight Championship.
- pozostali gracze znajdą się w International Division.
Dywizja drużynowa składa się z wszystkich aktywnych Tag Teamów. Gracze drużynowi są także klasyfikowani w dywizjach singlowych, jednak ich punkty rankingowe są przyznawane nieco inaczej niż dla graczy singlowych.

Status Gracza określa jaki poziom dany gracz obecnie prezentuje.
Mamy 3 poziomy Statusów i są przyznawane w następujący sposób:
MAIN EVENT - każdy gracz, znajdujący się w WD
MID CARD - gracze z "górnej połówki" ID (pierwszych 8 graczy lub w przypadku większej liczby połowa z ID)
LOW CARD - gracze z "dolnej połówki" ID

W przypadku aktualizacji dywizji, kiedy mistrz IC ma wystarczającą ilość punktów na wejście do WD zostaje on "zablokowany" w swojej dywizji do czasu utraty tytułu i kolejnej aktualizacji.

--------------------------------------------------------------------------------

W grze dostępne są 4 mistrzostwa: World Championship, International Championship, Television Championship i Tag Team Championship.
World Championship jest najcenniejszym tytułem federacji i walczą o niego najlepsi gracze (sklasyfikowani w World Division).
International Championship jest tytułem mid-cardowym i walczą o niego gracze znajdujący się w International Division.
Television Championship jest również tytułem mid-cardowym a pretendenci do tego tytuły są wybierani spośród graczy, którzy zdobyli największą liczbę FEP (Feud Points) w ciągu ostatnich 10 gal.

W przypadku kiedy mistrz World Division lub Tag Team Division ma w rankingu przewagę min. 12 RP nad kolejnym graczem nie będzie on musiał bronić tytułu.
Pozostałe tytuły singlowe bedą bronione regularnie bez względu na przewagę w rankingu.

-------------------------------------------------------------------------------

Podsumowując.
Pretendenci do nowego tytułu Television Championship będą wyłaniani spośród graczy, którzy zdobędą największą liczbę FEPów (Feud Points) w trakcie kolejnych 10 gal.
Żeby każdy miał równe szanse ranking FEPów zacznie być prowadzony od gali Survivor Series więc chętnych po tytuł TV zapraszam do feudowania.
Zaznaczę też że o tytuł TV może walczyć każdy gracz niezależnie od statusu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 10 grudnia 2014, o 00:14 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: TELEVISION CHAMPIONSHIP
Od kiedy używamy: WEEK 1

Televison Championship jest tytułem "feudowym". Pretendenci do tytułu wybierani są spośród graczy, którzy zebrali FEP (feud point) w ciągu ostatnich 10 gal.
Mistrz także powinien brać udział w feudach, żeby zebrać jak największą liczbę FEPów i zajmować jak najwyższą pozycję w tej klasyfikacji. Niska pozycja może doprowadzić do sytuacji, w której mistrz będzie musiał bronić tytułu w pojedynku wieloosobowym.
Obrońca tytułu TV jako jedyny gracz w grze może automatycznie wyzwać na feud dowolnego gracza z takim samym lub wyższym statusem, pod warunkiem że gracz ten nie bierze udziału w innym feudzie i nie należy do tag teamu.


Zasada dotycząca: AKCJA: PUSH
Od kiedy używamy: WEEK 1

Każdy PUSH od nowego roku liczymy jako +12 w meczu, bez względu na to czy ktoś zagrywa jakieś dodatkowe akcje czy nie.
Cena akcji PUSH wzrasta do 130.


Zasada dotycząca: AKCJA: CHAMPIONSHIP CHALLENGE
Od kiedy używamy: WEEK 1

Jeśli wygrałeś min. 3 ostatnie mecze singlowe i posiadasz więcej RP niż mistrz dywizji WORLD lub INTERNATIONAL możesz go wyzwać na pojedynek o tytuł na kolejnej gali tygodniowej.
(Nie możesz zagrać tej akcji na mistrza dywizji mid-cardowej będąc w main event).
W przypadku kiedy więcej niż jeden gracz wykorzysta tą akcję dojdzie do meczu Triple Threat lub Fatal-4-Way w zależności od ilości graczy w meczu.
Nie możesz wyzwać gracza, który ma zapowiedziany mecz mistrzowski na danej gali.

Akcji CHAMPIONSHIP CHALLENGE na chwilę obecną nie można zagrywać na mistrza TELEVISION.


Zasada dotycząca: FEUDY
Od kiedy używamy: WEEK 1

Punkty RP za wygranie feudu byłby przyznawane za akcje wykonane przez obu graczy biorących udział w feudzie.
Od WEEK 1 każdy gracz pracuje na własne RP za wygranie feudu. Każda unikalna akcja specjalna zagrana przez danego gracza jest warta 1RP w przypadku jego zwycięstwa w feudzie. Maksymalnie gracz może zdobyć 5RP a nie wykonując podczas feudu żadnej akcji jego RP za wygranie feudu wyniesie 0.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 23 stycznia 2015, o 22:13 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: MECZE O PASY MISTRZOWSKIE / WYŁANIANIE PRETENDENTÓW
Od kiedy używamy: WEEK 3

W przypadku kiedy mistrz World Division ma w rankingu przewagę min. 10 RP nad kolejnym graczem nie będzie on musiał bronić tytułu na gali PPV.
W przypadku kiedy mistrzowie Tag Team Division mają w rankingu przewagę min. 8 RP nad kolejną drużyną nie będą musieli bronić tytułu na gali PPV.
Pozostałe tytuły singlowe bedą bronione regularnie bez względu na przewagę w rankingu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 30 stycznia 2015, o 19:17 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: TELEVISION CHAMPIONSHIP
Od kiedy używamy: WEEK 5

Televison Championship jest tytułem mid-cardowym w dywizji International.
Pretendenci do tytułu wybierani są spośród graczy, którzy zebrali największą ilość punktów na czysto w ciągu ostatnich 10 gal.
W tym zestawieniu nie uwzględnia się obecnych mistrzów, graczy z main event, graczy z tag teamów oraz wyłonionych prentendentów do International Championship.


Zasada dotycząca: AKCJA: CHAMPIONSHIP CHALLENGE
Od kiedy używamy: WEEK 5

Jeśli wygrałeś min. 3 ostatnie mecze singlowe i posiadasz więcej RP niż mistrz dywizji WORLD lub INTERNATIONAL możesz go wyzwać na pojedynek o tytuł na kolejnej gali tygodniowej.
(Nie możesz zagrać tej akcji na mistrza dywizji mid-cardowej będąc w main event).
W przypadku kiedy więcej niż jeden gracz wykorzysta tą akcję dojdzie do meczu Triple Threat lub Fatal-4-Way w zależności od ilości graczy w meczu.
Nie możesz wyzwać gracza, który ma zapowiedziany mecz mistrzowski na danej gali.

W przypadku tytułu Television Championship zamiast punktów RP liczą się punkty na czysto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 9 czerwca 2015, o 03:41 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Wszystkie przedstawione zasady/zmiany:
Od kiedy używamy: MONEY IN THE BANK PPV

Zasada dotycząca: AKCJA SPECJALNA - SPECIAL GUEST REFEREE

Działanie akcji zostaje zmienione w następujący sposób:
Możesz zostać "Sędzią Specjalnym" podczas wybranego przez Ciebie zapowiedzianego meczu, oczywiście z wyjątkiem tych, w których nie ma sędziego (Royal Rumble, Money in the Bank, Ladder Match, TLC Match, Battle Royal).


Zasada dotycząca: AKCJA SPECJALNA - SENDING A MESSAGE

Akcję można zagrywać przed dowolnym meczem przeciwnika - nawet przed meczem z nami.


Zasada dotycząca: AKCJE SPECJALNE

Wprowadzamy do gry nową akcję specjalną:

AKCJA FEUDU

AKCJA OPIS EFEKT JAK WPISAĆ EXP
SEGMENT "Nietypowa konfrontacja" (Benchpress Competition, Debate, Arm Wrestling, Push-up Contest, Dance-Off) pomiędzy feudującymi graczami.
Akcja musi być zagrana przez obu feudujących na tej samej gali.
Oprócz meczów ułożonych na karcie dla obu graczy, dodatkowo porównuje się punkty zdobyte przez nich na czysto.
FEUD POINTS: +8 dla zwycięzcy. SEGMENT nazwa segmentu 0



Zasada dotycząca: FEUDY

6. DODATKOWE ZASADY
Zmieniamy:
Cytuj:
Propozycja feudu jest ważna od momentu wpisania do momentu wycofania lub podjęcia wyzwania przez innego gracza.
Pamiętajcie o tym gdyż może się zdażyć że zapomniecie o swoim wyzwaniu i nagle ktoś zaakceptuje Waszą propozycję feudu w momencie kiedy nie będziecie na niego gotowi.

na
Propozycja feudu jest ważna przez 10 dni (240 godzin) od jej złożenia. Po tym czasie zostaje automatycznie zamknięta. Feudy akceptowane po upływie 240 godzin nie będą otwierane.

7. PRZEBIEG
Cytuj:
Feud rozpoczyna się na najbliższej gali (tygodniowa lub PPV) po zaakceptowaniu feudu przez obu graczy i trwa min.5 tygodni (4 tygodnie + mecz rozstrzygający).

Dodajemy:
Jeśli obaj gracze się zgodzą feud może trwać dłużej (nie może jednak przekraczać 9 gal - 8 gal + finał). Długość feudu musi być wyraźnie podana w propozycji feudu, przed zaakceptowaniem go przez innego gracza.

oraz

Trzy pierwsze akcje wykorzystane przez każdego gracza w trakcie feudu są darmowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 12 czerwca 2015, o 21:04 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: FUTURE MID-CARD TITLE SHOT
Od kiedy używamy: MONEY IN THE BANK PPV

Nie może być wykorzystany przez gracza z Main Eventu. Akcję można zagrać tylko w przypadku, kiedy mistrz oraz zagrywający akcję nie mają zapowiedzianego meczu na kolejnej gali.
Mecz odbywa się na kolejnej gali według normalnych zasad. Jeśli pozwalają na to punkty RP, pokonanemu mistrzowi przysługuje prawo rematchu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 15 lipca 2016, o 01:14 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: MONEY IN THE BANK CASH IN
Od kiedy używamy: MONEY IN THE BANK PPV

Gracz zagrywający akcję Money in the Bank Cash-in otrzymuje mecz mistrzowski na gali, na której zagrał akcję. W meczu tym liczą się tylko punkty na czysto zdobyte przez obu graczy i nie jest zaliczany PUSH.
Gracz zagrywający akcję otrzyma specialny Match Bonus - 40% punktów, które zdobył na poprzedniej gali.
Mecz liczy się do statystyk oby graczy i w przypadku kiedy gracz zagrywający akcję wygra otrzyma dodatkowo 5RP.

Zasada dotycząca: FUTURE MID CARD TITLE SHOT
Od kiedy używamy: MONEY IN THE BANK PPV

Może być wykorzystany tylko jeśli gracz zagrywający akcję ma status Mid-Card.
Mistrz, na którego zagrywana jest akcja nie może mieć zapowiedzianego meczu na kolejnej gali.
Akcja może być zagrana na mistrza INTERNATIONAL jeśli zagrywający akcję ma przynajmniej tyle samo RP co mistrz INT, lub na mistrza TELEVISION jeśli zagrywający akcję ma przynajmniej tyle samo PTS so mistrz TV.
Mecz odbywa się na kolejnej gali według normalnych zasad.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 16 lipca 2016, o 15:08 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: MONEY IN THE BANK CASH IN
Od kiedy używamy: MONEY IN THE BANK PPV

Tak jak powyżej z tym że zmienia się ostatnie zdanie:
"Mecz liczy się do statystyk oby graczy i w przypadku kiedy gracz zagrywający akcję wygra otrzyma dodatkowo 3RP."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 27 lipca 2016, o 20:51 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: PUNKTOWANIE GAL TYGODNIOWYCH
Od kiedy używamy: WEEK 31

Z powodu podziału na brandy w WWE zmieniamy punktowanie gal tygodniowych na następujące:
- występ w meczu na gali +6 pkt,
- wygrany mecz +6 pkt,
- występ w meczu z gimmickiem/stypulacją +3 pkt,
- występ w meczu o pretendenta lub mistrzowskim +4 pkt.

Dodatkowo wprowadzona zostaje następująca zasada:
Każdy superstar, który wsytąpi na gali Raw lub SD otrzyma punkty tylko raz za dane zdarzenie, czyli: występ w meczu, wygrany mecz, gimmick/stypulacja, #1 contender/title match.
Np. jeśli wybrany przez nas superstar wystąpi w więcej niż jednym meczu na gali to otrzyma punkty tylko za 1 występ. Jeśli wygra więcej niż jeden mecz - otrzyma punkty tylko za jedno zwycięstwo - tyle samo, ile otrzyma superstar, który wystąpi w dwóch meczach ale wygra tylko jeden.

Podwójne lub potrójne występy jednego zawodnika na gali w znacznym stopniu zmniejszają wartość pozostałych typów gracza a przy obecnych rosterach Raw i SD boję się że możemy mieć z nimi do czynienia dużo częściej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 30 września 2016, o 00:21 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: AKCJA SPECJALNA - CHAMPIONSHIP CHALLENGE
Od kiedy używamy: WEEK 40

Jeśli wygrałeś min. 3 ostatnie mecze singlowe pod rząd, na kolejnych po sobie galach i posiadasz więcej RP niż mistrz dywizji WORLD lub INTERNATIONAL możesz go wyzwać na pojedynek o tytuł na kolejnej gali. (Nie możesz zagrać tej akcji na mistrza dywizji mid-cardowej będąc w main event).
W przypadku kiedy więcej niż jeden gracz wykorzysta tą akcję dojdzie do meczu Triple Threat lub Fatal-4-Way w zależności od ilości graczy w meczu.
Nie możesz wyzwać na pojedynek gracza, który już ma zapowiedziany mecz na danej gali.
Akcję możesz wykorzystać tylko jeden raz podczas jednej zwycięskiej serii.

Uwagi.
1) Należy wygrać 3 mecze singlowe pod rząd na kolejnych galach. Jeśli np, gracz wygra 2 mecze singlowe, następnie wystąpi w meczu drużynowym i później wygra kolejny mecz singlowy - nie będzie mógł on wykorzystać tej akcji.
Kolejna kłoda pod nogi wszystkim tym, którzy unikają zakładania tag teamów i ciągle występują w losowych drużynach ;)
2) Akcję można wykorzystać tylko jeden raz podczas jednej zwycięskiej serii. Jeśli gracz wygra 3 mecze, zagra akcję na mistrza INTERNATIONAL a następnie wygra kolejne 3 mecze, to nie będzie mógł wykorzystać akcji po raz kolejny na mistrza WORLD CHAMPION.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKTUALIZACJE ZASAD GRY
PostNapisane: 9 października 2016, o 15:03 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zasada dotycząca: Ranking drużynowy
Od kiedy używamy: WEEK 40

Po zakończeniu WEEKu 40, ranking drużynowy ustalany jest na podstawie 6 ostatnich wyników drużyny z ostatnich 10 meczów (wcześniej mieliśmy 5 z 10).


Zasada dotycząca: Zakładanie / zawieszanie drużyn
Od kiedy używamy: NO MERCY

- Tag Teamy założone w momencie kiedy jest już otwarta gala nie będą brane pod uwagę jako drużyna w trakcie tej gali. Gracze ci zostaną sklasyfikowani jako drużyna dopiero po rozegraniu swojego pierwszego meczu drużynowego na kolejnej gali.
- Tag Teamy zawieszone w momencie kiedy jest już otwarta gala będą w dalszym ciągu brane jako drużyna i gracze ci zostaną dopiero sklasyfikowani jako gracze singlowi po rozegraniu swojego pierwszego meczu singlowego na kolejnej gali.


Zasada dotycząca: Feud drużynowy
Od kiedy używamy: NO MERCY

W przypadku feudu pomiędzy tag teamami, obaj gracze z drużyny muszą zagrać daną akcję żeby ta została zaliczona do "atrakcyjności feudu" i podniosła nagrodę w postaci RP dla zwycięzców o 1. Akcje mogą być jednak zagrane na różnych galach.


Zasada dotycząca: Typowanie gal PPV
Od kiedy używamy: NO MERCY

Zmienia się zasada działania 'pewniaka' z gal PPV. Jego nowa nazwa to 'DOUBLE!' i jak wskazuje, podwoi on naszą zdobycz punktową w momencie kiedy poprawnie przewidzimy rezulatat danego meczu. Pamiętajcie o tym zwłaszcza w przypadku meczów, w których za zwycięzcę będą przyznawane mniejsze lub większe ilości punktów.


Zasada dotycząca: Local Wrestler / Local Tag Team
Od kiedy używamy: NO MERCY

Wynik Local Wrestlera to 80% punktów na czysto gracza najlepiej typującego galę.
Wynik Local Tag Teamu zostaje pomnożony przez 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 50 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  

WWE© jest znakiem zastrzeżonym należącym do World Wrestling Entertainment, Inc.
i nie jest w żadnym stopniu powiązane z Revo-Wrestling.
Informacje na temat WWE© możecie znaleść na WWE.COM
Część zdjęć znajdujących się na stronie jest własnością WWE© i została wykorzystana wyłącznie w celu informacyjnym
zgodnie z amerykańskim prawem Fair Copyright Law 107
Powered by phpBB
© 2011-2016 REVOlution Wrestling Federation
KOPIOWANIE TREŚCI I STYLU STRONY ZABRONIONE!