Odpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 16 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 20:18 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Chciałem zmienić parę rzeczy w zasadach gry i po burzliwej dyskusji z Vercynem postanowiłem Wam przedstawić moje pomysły żebyście ocenili sami czy są warte wprowadzenia.
Zapraszam do komentowania, co Wam się podoba, co nie, jeśli myślicie że coś można zrobić lepiej wysłuchamy wszystkie głosy.


Cytuj:
Zasada dotycząca: PUNKTOWANIE GAL TYGODNIOWYCH

Zmieniamy nieco zasady punktowania tygodniówek.
Punktowanie gal za superstars będzie wyglądać następująco:
- występ w meczu na gali +4 pkt
- wygrany mecz +5 pkt
- występ w meczu ze "stypulacją" +3 pkt
- występ w meczu o tytuł / #1 contender +5 pkt
- interwencja, promo, speech, segment z backstage'u, występ jako Lumberjack = 0 pkt

Powód zmiany: Ujednolicenie zasad podliczania akcji.
Chcę podnieść nieco zdobycze punktowe na tygodniówkach i zlikwidować niepotrzebny modyfikator *1,5 na galach PPV. Dzięki tej zmianie wszystkie akcje będą miały taki sam MB nie ważne czy będą zagrywane na tygodniówce czy na PPV.



Zasada dotycząca: PUNKTY EXPERIENCE

Zmieniamy także przyznawanie punktów EXP za występy na galach.
Od teraz, KAŻDY gracz typujący galę tygodniową otrzyma 12 EXP a za typowanie gali PPV 24 EXP bez względu na zdobyte punkty.
Punkty zdobywane "na czysto" będą oczywiście w dalszym ciągu służyły do rozstrzygania meczów i ustalania klasyfikacji na Wrestlera Miesiąca.

Powód zmiany: Taki sposób przyznawania punktów EXP wyrówna nieco rozgrywkę.
Prosty przykład: od stycznia do listopada zdobyłem 6390 punktów 'na czysto' co w przełożeniu daje mi 639 EXP.
Dla porównania Wodnik zdobył ich 5753 czyli 575 EXP.
Dzięki temu, mimo że typowałem lepiej od niego, wygrywałem mecze i dostałem więcej RP w rankingu to dodatkowo mam 60EXP, które pomogą mi wygrywać kolejne mecze, np z Wodnikiem kiedy będziemy mieli podobny wynik na gali.
Uważam że skoro ktoś typuje lepiej i wygrywa mecze to wystarczającą 'nagrodą' są dla niego punkty RP, wysoka pozycja w rankingu i title-shoty.
Nie ma się co oszukiwać - obecny system powiększa różnicę między lepiej i słabiej typującymi.
Na koniec zaznaczę że dałem przykład Wodnika a przecież nie jest on wcale najsłabszym zawodnikiem na Revo.



Zasada dotycząca: Akcja: PUSH

PUSH będzie kosztował 120 EXP i będzie dodawał +12 przez 10 kolejnych gal danemu graczowi.
Zostawiamy zasadę gdzie gracz przy łączeniu PUSHu z inną akcją dodającą będzie otrzymywał tylko połowę MB za PUSH czyli +6.

Powód zmiany: Identyczny jak przy PODLICZANIE GAL TYGODNIOWYCH


Zasada dotycząca: Akcje dodające / odejmujące Match Bonus

Zmieniają się wszystkie ceny oraz wartości MB akcji dodających i odejmujących Match Bonus:
- Match Experience 12EXP / + 12 MB
- Chair Shot 18EXP / +18 MB
- Momentum 12EXP / +6 MB za każdy wygrany mecz podczas momentum
- Interference 12EXP / +/- 12 MB
- Sending a Message 12EXP / -12 MB
- Commentary 8EXP / - 8 MB
- Backstage Assault 18EXP / -18 MB
- Special Guest Referee 0EXP / +/- 24

Powód zmiany: Identyczny jak przy PODLICZANIE GAL TYGODNIOWYCH


Zasada dotycząca: RP DLA GRACZY TAG TEAMOWYCH W RANKINGU SINGLOWYM

Proponuję zmianę RP dla graczy tag teamowych do rankingu singlowego.
- gracz wygrywający mecz dla swojej drużyny +5 RP
- gracze ze średnim wynikiem +4 RP
- gracz przegrywający mecz dla swojej drużyny +3 RP

Punkty RP do rankingu drużynowego dalej pozostają bez zmian:
- wygrana meczu +6 RP dla drużyny
- no contest +4 RP
- porażka +2 RP

Powód zmiany: Wprowadzenie nieco realizmu, zachęcenie do zakładania drużyn, zwolnienie miejsc w Main Evencie przez graczy drużynowych.
- Realizm - chyba każdy się ze mną zgodzi że zwycięstwo czy porażka zawodnika w tag teamie nie jest równe zwycięstwu zawodnika singlowego.
Każdy pamięta że wygrała/przegrała drużyna a nie dany zawodnik.
Skoro gracze TT znajdują się też w rankingu singlowym to powinni dostawać nieco zmodyfikowane punkty do tego rankingu.
- Zachęcenie do zakładania drużyn - opcja 5 / 4 / 3 RP oznaczałaby że występ w tag teamie w najgorszym przypadku równa się otrzymaniom 3 RP co jest całkiem korzystnym rozwiązaniem dla słabszych graczy lub tych zaczynających dopiero przygodę na Revo.
- Zwolnienie miejsc w Main Evencie przez graczy TT - w zeszłym miesiącu obaj Schoop i Vercyn byli w main evencie będąc drużyną. W tym miesiącu Vercyn wciąż tam tkwi zabierając jedno miejsce graczowi, który walczy w singlu, ma więcej RP od mistrza i niestety brak możliwości na występ o tytuł RHC.
Zmniejszając liczbę RP za zwycięstwo gracza drużynowego do 5 RP pozwoli nieco zredukować ich osiągi i teoretycznie powinno pozostawić ich w dywizjach mid-cardowych.



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 21:04 
REVO User

Catchphrase: It's real! It's damn real!
Undisputed Champion: 1
World Champion: 2
International Champion: 2
TV Champion: 1
Tag Team Champion: 2
MITB Winner: 1
Nie zgadzam się tylko z dwoma założeniami tego, co napisał kakmic.

Cytuj:
Zasada dotycząca: PUNKTY EXPERIENCE
Zmieniamy także przyznawanie punktów EXP za występy na galach.
Od teraz, KAŻDY gracz typujący galę tygodniową otrzyma 12 EXP a za typowanie gali PPV 24 EXP bez względu na zdobyte punkty.

Ja jestem na nie ze stałymi punktami EXP za galę bez względu na zdobyty wyniki. Dlaczego mamy karać zawodnika, który zdobył więcej punktów, po to aby zawodnik słabszy zdobył ich mniej. W takiej sytuacji zawodnik X, który zdobędzie 160 pkt (normalnie 16 exp) otrzyma 10 exp, a zawodnik Y, który zdobędzie 40 pkt (normalnie 4 expy) także 10 exp. Dlaczego zawodnik, który ma lepszego nosa, ale i mądrzej typuje (chociaż bardzo często WWE nas zaskakuje i zdarzały sie takie weeki, że albo RAW albo SD były kompletnie odwrócone typami) i gospodaruje punktami EXP, ma cierpieć, bo ktoś nie potrafi nimi mądrze dysponować i roztrwania je na lewo i prawo. Natomiast w przypadku PPV wyglądałoby to tak:
- gracz X - 240 pkt (normalnie 24 expy) dostanie 24 expy
- gracz Y - 100 pkt (normalnie 10 exp) dostanie 24 expy
Gdzie tutaj jest sprawiedliwość, a do tego docenienie tego, który lepiej postawił galę i typy.

Cytuj:
Zasada dotycząca: RP DLA GRACZY TAG TEAMOWYCH W RANKINGU SINGLOWYM
Proponuję zmianę RP dla graczy tag teamowych do rankingu singlowego.
- gracz wygrywający mecz dla swojej drużyny +5 RP
- gracze ze średnim wynikiem +4 RP
- gracz przegrywający mecz dla swojej drużyny +3 RP

Tutaj także jestem na nie. Skoro gracze grający w tag teamie i tak nie mają możliwości walki o pasy, to po co jeszcze im zaniżać punkty RP? Są takimi samymi graczami, jak gracze singlowi. Czy należy karać ich za to, że postanowili pograć w tag teamie? Moją propozycją było tylko wydzielenie graczy teamowych z głównego rankingu (osobna tabelka singlowa), aby nie blokowali miejsc graczom singlowym walczącym o pasy midcardowe i główny. Przecież nie mają szans wtedy np zostać Special Referee, bo mają niższe punkty RP.
Wątpię, aby to zachęciło kogokolwiek do zakładania tag teamu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 21:56 
REVO User
Avatar użytkownika

Catchphrase: Randal is here.
International Champion: 2
TV Champion: 1
King of the Ring: 1
Ja popieram to co mówił Vercyn ;] z tymi RP to nie sprawiedliwie,bo każdy dostaje to samo,za inną robotę,to tak jakby płacić te same pieniądze komuś kto nic nie robi i temu co ciężko na nie zapracował ;D
/Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 21:58 
REVO User

Catchphrase: It's real! It's damn real!
Undisputed Champion: 1
World Champion: 2
International Champion: 2
TV Champion: 1
Tag Team Champion: 2
MITB Winner: 1
Randal napisał(a):
z tymi RP to nie sprawiedliwie,bo każdy dostaje to samo,za inną robotę,to tak jakby płacić te same pieniądze komuś kto nic nie robi i temu co ciężko na nie zapracował

Chyba "z tymi EXP", jeżeli mówisz o punktach, za które zakupujesz akcje. RP to są punkty za wygrany/przegrany mecz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 00:33 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Zanim odniosę się do powyższych komentarzy chciałbym coś wyjaśnić bo jest tutaj pewne nieporozumienie.
Zadajmy sobie pytanie: Jaki jest cel gry na Revo?
Odpowiedź: Zostać mistrzem (no dobra, może oprócz Phora ale jego już tu nie ma). Wiadomo każdy chciałby być na szczycie i trzymać RHC ale już mid-cardowy champion przy obecnym rosterze to niemałe osiągnięcie.
Dywizja tag teamowa dopiero ostatnio zaczyna powolutku odżywać ale do tego przejdę później.
Skoro celem gry jest zostanie mistrzem to co nas do tego przybliża?
Praktycznie jedynym czynnikiem, który przybliża nas do jakiegokolwiek tytułu są punkty RP a więc te otrzymywane za wygrane mecze.

PUNKTY EXP
Cytuj:
Dlaczego mamy karać zawodnika, który zdobył więcej punktów, po to aby zawodnik słabszy zdobył ich mniej.

Gdybym od początku istnienia Revo zastosował patent ze stałymi EXP nikt by nawet nie zaproponował innego rozwiązania bo sprawdzałoby się to wyśmienicie!
Karać? To w takim razie Twoim tokiem myślenia należałoby też zmienić zasadę przyznawania RP bo jak to możliwe że gracz mając drugi wynik gali może otrzymać tylko 2 RP a gracz na miejscu przedostatnim może wygrać swój mecz i dostać za to 6 RP! TO NIESPRAWIEDLIWE - TRZEBA TO ZMIENIĆ!
Cytując Randala:
Cytuj:
to tak jakby płacić te same pieniądze komuś kto nic nie robi i temu co ciężko na nie zapracował

Revo to nie jest zwykły typer PPV gdzie punkty zdobyte podczas gali decydują o pozycji w tabeli.
Niestety tutaj toczymy mecze i punktami, które decydują o pozycji gracza w tabeli/rankingu są punkty RP. Punkty zdobyte podczas gali służą tylko do rozstrzygania meczów (no i do klasyfikacji na Wrestlera Miesiąc co też po części nie jest sprawiedliwe ale jest to trochę offtop). Akurat tak się złożyło że wykorzystałem je do przyznawania doświadczenia (EXP).
Nawiązując do rzeczywistości: weźmy młodego, utalentowanego wrestlera, który tym żył od małego i takiego, który przyszedł tylko w celach zarobkowych a nigdy wcześniej nie miał z tym do czynienia.
Jeśli każdy z nich wystąpi w 100 meczach - który zdobędzie większe doświadczenie?
Nie wydaje wam się że zdobędą go tyle samo? Jedyne co będzie inne to poziom ich meczów. Utalentowany zawodnik będzie miał dobre mecze (będzie zdobywał dużo punktów "na czysto") a ten co przyszedł tylko dla kasy będzie miał mecze przeciętne ale nikt mi nie powie że ten utalentowany zdobędzie więcej doświadczenia!
Umiejętności <> doświadczenie.
Może wygrywać częściej bo ma "talent" (dobrze typuje) ale nie oznacza to że im ma lepszy mecz tym więcej doświadczenia zdobędzie.
Cytuj:
Dlaczego zawodnik, który ma lepszego nosa, ale i mądrzej typuje (chociaż bardzo często WWE nas zaskakuje i zdarzały sie takie weeki, że albo RAW albo SD były kompletnie odwrócone typami) i gospodaruje punktami EXP, ma cierpieć, bo ktoś nie potrafi nimi mądrze dysponować i roztrwania je na lewo i prawo.

Gdyby jeszcze ci słabsi gracze mieli co roztrwaniać. Podałem przykład w pierwszym poście. Różnica zdobytych EXPów pomiędzy najlepiej typującymi a najsłabszymi jest spora i w tym przypadku to graczze lepsi - mimo tego że dobrze typują i dostają już za to wynagrodzenie w postaci RP - mają sporo dodatkowych punktów EXP do roztrwonienia i do bicia słabszych.
Z podanego przeze mnie przykładu pomiędzy moimi EXP i Wodnika, różnica 60 EXPów to prawie 8 gal z Match Bonusem +8. 8 gal w ciągu roku to prawie 1/7 wszystkich gal. Tak więc jeśli przestanę zastanawiać się nad typami i będę typował co popadnie w dalszym ciągu mogę pokonać Wodnika, który będzie próbował rozszyfrować plany bookerów. I mogę to robić przez 7 kolejnych gal...
Cytuj:
Gdzie tutaj jest sprawiedliwość, a do tego docenienie tego, który lepiej postawił galę i typy.

Pisałem. Przestańcie patrzeć na punkty zdobyte na gali jako "nagroda" za dobre typowanie. Nagrodą za dobre typy są punkty RP i to one decydują czy ktoś otrzyma title-shota czy nie a nie punkty zdobyte na gali!

PUNKTY RP DLA ZAWODNIKÓW TAG TEAMOWYCH
Cytuj:
Tutaj także jestem na nie. Skoro gracze grający w tag teamie i tak nie mają możliwości walki o pasy, to po co jeszcze im zaniżać punkty RP?

Gracze tag teamowi nie mają możliwości walki o pasy singlowe ale jest taka możliwość że taki gracz będzie podwójnym mistrzem np. mistrzem US i TT.
Wydzielenie graczy tag teamowych z rankingu singlowego zdecydowanie odpada.
Czy oznaczałoby to że w przypadku kiedy ktoś zdecyduje się zakończyć tag team musi zebirać wszystkie RP singlowe od zera?
Cytuj:
Są takimi samymi graczami, jak gracze singlowi.

Nie nie są. Gracz singlowy to taki, który może wygrać pas tylko jeśli dobrze typuje a gracz tag teamowy może wygrać pas dzięki koledze z drużyny.
Cytuj:
Czy należy karać ich za to, że postanowili pograć w tag teamie?

Znowu. Co Ty masz z tymi wszystkimi "karami".
Karą dla zawodników singlowych są takie same RPy zarówno dla nich jak i dla zawodników tag teamowych. Za jaką karę gracze singlowi mają mieć w rankignu singlowym tyle samo punktów co gracze drużynowi za zwycięstwo?
Cytuj:
Przecież nie mają szans wtedy np zostać Special Referee, bo mają niższe punkty RP.
Wątpię, aby to zachęciło kogokolwiek do zakładania tag teamu.

Szansę mają. Owszem może trochę mniejszą niż najlepsi gracze singlowi ale nie powiesz mi że Special Guest Referee jest czyimkolwiek głównym celem na Revo?
Jeśli aż tak bardzo ci nie pasuje że będziesz otrzymywał mniej RP za udział w meczach druzynowych to można to zmienić i akcję to otrzyma gracz, który zbierze największą liczbę punktów na czysto a nie RP przez te 4 miesiące.
Czy zachęciłoby to kogokolwiek? Jeśli ktoś potrafi liczyć i tłucze się w low-cardzie to jak najbardziej.
W meczu singlowym każdy gracz ma teoretycznie aż 50% szans na porażkę i 2 RP.
W meczu tag teamowym w najgorszej sytuacji ma tylko 25% na zdobycie 3 RP i aż 75% szans na 4 lub 5RP!
Po pewnym czasie i nałapaniu punktów nic nie stoi na przeszkodzie żeby opuścić dywizję drużynową i włączyć się do walki o pasy mid-cardowe.
Byłoby to także podobne do rzeczywistości. Przecież zwycięstwo meczu przez gracza drużynowego nie ma takiej samej wartości jak zwycięstwo gracza singlowego.
Jeśli zapytam się Ciebie o wyniki sprzed 4 tygodni z Raw to będziesz w stanie mi w stanie wskazać zwycięzców meczów singlowych ale jeśli zapytam o mecze tag teamowe to powiesz mi tylko, który team wygrał bez wskazania na to kto pinował/ był pinowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 09:43 
Head Booker
Avatar użytkownika

Catchphrase: Opportunity awaits...
International Champion: 2
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 4
Jak dla mnie, propozycje zmian kakmica zostały wystarczająco dobrze uzasadnione bym je poparł.

Punkty XP rzeczywiście na są aż tak ważne jak punkty RP. Byli już na REVO gracze, którzy osiągali wiele bez używania akcji.

Doczepić się mogę jedynie do zwiększonych cen za akcje MATCH EXP, CHAIR SHOT i PUSH. Ale w związku, z tym że akcje są ulepszane to i cena musi być wyższa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 14:12 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Cytuj:
Byli już na REVO gracze, którzy osiągali wiele bez używania akcji.

Dokładnie.
Cytuj:
Doczepić się mogę jedynie do zwiększonych cen za akcje MATCH EXP, CHAIR SHOT i PUSH. Ale w związku, z tym że akcje są ulepszane to i cena musi być wyższa.

Właśnie dlatego chciałbym podnieść ceny żeby niepotrzebnie nie mieszać graczom w głowach.
Jeśli zostawimy ceny to będziemy mieć małe zamieszanie:
- MATCH EXPERIENCE - cena: 8 / match bonus +12
- CHAIR SHOT - cena: 12 / match bonus +18
- INTERFERENCE - cena: 8 / match bonus +12
...
Po zmianie wygląda to dużo prościej:
- MATCH EXPERIENCE - cena: 12 / match bonus +12
- CHAIR SHOT - cena: 18 / match bonus +18
- INTERFERENCE - cena: 12 / match bonus +12

Nie oszukujmy się - od początku istnienia Revo było masę osób, którym mógł podobać się koncept "typowanej federacji" ale ze względu na zbyt skomplikowane zasady gry i jakieś zakręcone akcje specjalne odpuszczali sobie grę.
Chciałbym uprościć zasady jak to tylko możliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 15:19 
REVO User
Avatar użytkownika

Catchphrase: Why So Serious ?
World Champion: 1
International Champion: 1
Rozwiazania przedstawione przez COO wydają się trafne i są poparte logicznymi argumentami więc nie mogę się z nimi nie zgodzić :D .

_________________
WHY SO SERIOUS ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 14 grudnia 2013, o 01:47 
REVO User
Avatar użytkownika

Catchphrase: You're Next!
World Champion: 2
International Champion: 1
TV Champion: 1
Tag Team Champion: 1
Zostałem wywołany wiec się wypowiem.

Myślę, że ogólne założenie tych zmian jest na prawdę fajne, sprawić by REVO stało się bardziej przystępne i odpowiednio wyważone. Tak więc po kolei:

PUNKTOWANIE GAL TYGODNIOWYCH

Tu jestem jak najbardziej za. Ujednolicenie zdobyczy punktowych to jak najbardziej dobry pomysł.

PUNKTY EXPERIENCE

Tutaj muszę zgodzić się z kakmic'iem. Dzięki zmianie proponowanej przez kakmica roster byłby bardziej konkurencyjny i zrównoważony. Tak jak kakmic uważam, że wystarczającą nagrodą za dobre typy jest RP. EXP to tylko dodatek, który tak jak zaznaczył MichcioPL czasem może nawet nie mieć wpływu na wyniki danego zawodnika.

Akcja: PUSH
Akcje dodające / odejmujące Match Bonus

To byłoby rozsadne rozwiązanie po wprowadzeniu stałych punktów EXP.

RP DLA GRACZY TAG TEAMOWYCH W RANKINGU SINGLOWYM

No i tutaj muszę zgodzić się z Vercynem. Może faktycznie "karanie" to złe słowo, ale nie uważam by umieszczanie tag teamów w midcardzie z automatu miało pozytywny wpływ na ilość tag teamów. Być może osobny ranking to zbyt drastycznie posunięcie, ale jest w tym jakiś pomysł. Trzeba by sie nad TT głębiej zastanowić, ponieważ tworzenie TT nie powinno wiązać się aż tak bardzo z degradacją w rankingu. Blokowanie dostępu do pasów singlowych jest zrozumiałe,celowe zaniżanie rankingowej pozycji już niekoniecznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 18 grudnia 2013, o 23:12 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Cytuj:
No i tutaj muszę zgodzić się z Vercynem. Może faktycznie "karanie" to złe słowo, ale nie uważam by umieszczanie tag teamów w midcardzie z automatu miało pozytywny wpływ na ilość tag teamów. Być może osobny ranking to zbyt drastycznie posunięcie, ale jest w tym jakiś pomysł. Trzeba by sie nad TT głębiej zastanowić, ponieważ tworzenie TT nie powinno wiązać się aż tak bardzo z degradacją w rankingu. Blokowanie dostępu do pasów singlowych jest zrozumiałe,celowe zaniżanie rankingowej pozycji już niekoniecznie.

Tak jak wspomniałem wcześniej, usunięcie graczy tag teamowych z rankingu singlowego nie wchodzi w grę.
Po pierwsze, gracze drużynowi po rozpadach tag teamów zaczynaliby z samego dna z zerowym dorobkiem RP a wtedy wogóle nie będzie chętnych do zakładania drużyn.
Po drugie, tak jak to bywa w rzeczywistości, gracze drużynowi po rozpadach tag teamów płynnie przechodzą do karier singlowych. No dobrze, może niektórzy bardziej płynnie a niektórzy mniej i właśnie tutaj pojawia się mój pomysł z przyznawaniem odpowiednio 5/4/3 RP graczom drużynowym w rankingu singlowym.
Skoro już wspomninacie o jakiś karach i niesprawiedliwości to w tym przypadku mogę was skontrować tym samym: niesprawiedliwym jest że gracz drużynowy dostaje tyle samo RP za zwycięstwo co gracz singlowy, ewentualnie: dlaczego mamy karać graczy singlowych za to że nie są w tag teamie i mają tyle samo RP za taki sam wynik co gracz drużynowy?
Vercyn - ty jak nikt inny powinieneś wiedzieć jak to jest przełożyć wyniki drużynowe na singlowe - byłeś pierwszym i jedynym graczem na Revo, który wykorzystał drużynowy Momentum do title shota o pas singlowy - czy to było sprawiedliwe?
Pisałem też wcześniej porównując nowe RP do tego jak to wygląda w rzeczywistości: wskazać zwycięzce meczu singlowego sprzed 3 miesięcy jest prościej niż wskazać kto pinował w zwycięstwie danej drużyny. Przecież drużyna to... DRUŻYNA i za to dostają RP.
Gracz singlowy nie dostaje RP do rankingu drużynowego wogóle więc moim zdaniem gracz drużynowy powinien dostawać nieco bardziej zrównoważone RP do rankingu singlowego (niech się cieszą że wogóle coś mają).
Nie chcecie chyba żeby wszyscy gracze drużynowi dostawali tyle samo RP do rankingu singlowego bez względu na to kto pinuje i kto został spinowany? Przecież gracze ci wogóle nie powinni być klasyfikowani jako zawodnicy singlowi ale jakoś musimy zachować płynne przejście między drużynami/singlami.
Nie powiecie mi też że w rzeczywistości zwycięstwa graczy drużynowych są warte tyle samo co zwycięstwa graczy singlowych.
Tak na dobrą sprawę to dywizja tag teamowa (bez obrazy dla obecnych Drużynowych Mistrzów Revo) to mid-cardowa dywizja skupiająca zawodników, którzy nie mają nic innego do roboty, ewentualnie promująca niektórych zawodników z low na mid-carderów.
Punktowanie 5/4/3 dokładnie będzie to robiło: będzie wybijało zawodników z low-cardu do mid-cardu ale równocześnie będzie nieco "chamowało" tych najlepszych przed wdzieraniem się do main-eventu i zabieraniu tam miejsca graczom singlowym, dla których to przecież istnieje ranking singlowy.
Cytuj:
Blokowanie dostępu do pasów singlowych jest zrozumiałe,celowe zaniżanie rankingowej pozycji już niekoniecznie.

Nie jest to celowe zaniżanie pozycji rankingowej. Przecież gracze drużynowi mają 6 RP za zwycięstwo swojego teamu i to przedstawia ich pozycję w federacji.
Klasyfikowanie ich w dywizji singlowej służy tylko załataniu dziury jaka powstałaby gdyby ci gracze wogóle nie byliby klasyfikowani w rankingu singlowym.

ROZWIĄZANIE:
Gracze drużynowi zostają wycofani całkowicie z rankingu singlowego ale oprócz drużynowych RP otrzymują także UKRYTE PUNKTY RANKINGOWE (UPR) do rankingu singlowego:
+5 UPR jeśli dany gracz wygra mecz dla swojej drużyny
+3 UPR jeśli dany gracz przegra mecz dla swojej drużyny
+4 UPR dla reszty
W momencie kiedy gracz drużynowy kończy przygodę z tag teamem, pojawia się w rankingu singlowym a jego RP wynosi tyle co jego UPR ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 19 grudnia 2013, o 00:06 
User
Avatar użytkownika

Catchphrase: DAMN !
TV Champion: 1
Pomysł nie jest zły, powiem więcej - myślę, że tak jak każda strona po rewitalizacji zazwyczaj zmienia się na lepsze, tak i w RWF przyda się coś nowego. Do samego pomysłu - wielu ukłon w stronę kakmica. Mało kto wpada tak często na tak dobre pomysły. Jestem święcie przekonany że i do tych nowości szybko się przyzwyczaimy. Wierzę też, że jest to robione po to, aby ułatwić nam korzystanie ze strony. 3x TAK.

_________________
Am I ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 19 grudnia 2013, o 18:58 
Head Booker
Avatar użytkownika

Catchphrase: When your nightmare comes to life.
TV Champion: 1
Tag Team Champion: 5
Na początku po przeczytaniu tych zmian miałem mieszane odczucia, ale późniejsze posty wszystko wytłumaczyły. Jestem zdecydowanie za wprowadzeniem tych zmian :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 19 grudnia 2013, o 20:04 
User
Avatar użytkownika

TV Champion: 1
Tag Team Champion: 1
1. Ukryte punkty rankingowe

Co w przypadku, kiedy mistrz (np. Kostek) ma Tag Team? Też zdobywa UPR? Sprawiło by to, że każdy w dywizji miałby więcej RP od niego, więc na PPV walka Mistrz vs reszta dywizji?

2. Akcje specjalne

Zmiany są raczej na lepsze, jednak gdyby ktoś zagrał Push i inną akcję dodającą punkty (np. Chair Shot)? 6 pkt + 18 pkt = 24 punkty, a to jest naprawdę sporo (przeciętnie na tygodniówkach zdobywa się 100-110 punktów, a więc 24 MB to niemal 1/4 tych na czysto). Teoretycznie jest to logiczne (w rzeczywistości uderzenie krzesłem i push niemal zawsze sprawia, że zawodnik wygrywa walkę), jednak sprawiałoby to, że nowi gracze notorycznie przegrywaliby walki z innymi użytkownikami ze sporą liczbą punktów EXP.

3. Reszta

Pozostałe zmiany są na lepsze, więc nie będę rozpisywał się na punkty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 19 grudnia 2013, o 22:40 
User
Avatar użytkownika

Catchphrase: I'm not your damn Role model
World Champion: 2
Tag Team Champion: 3
Royal Rumble Winner: 1
Prawdopodobnie jestem w mniejszości, ale nie jestem w stanie zrozumieć po co wyrównywać poziom zawodników na siłę. O tym gdzie ktoś znajduje się w rankingu decydują tylko i wyłącznie jego typy, więc jeśli komuś typowanie nie idzie, to nie powinien otrzymywać takiego prezentu. Revo stara się wzorować na prawdziwych fedkach wrestlingowych, a tam wyraźny podział zawodników istnieje i istnieć będzie. Generalnie jestem na nie. Najlepsi powinni pozostać najlepszymi.

Nie podoba mi się również fragment o "blokowaniu" miejsc w rankingu przez zawodników drużynowych. To, że znaleźliśmy się w ME, spowodowane było tylko i wyłącznie naszą passą i nadal jestem za tym, aby zawodnicy będący w aktywnym teamie mogli walczyć o pasy singlowe. Zawodnicy drużynowi mają i tak ciężej w zdobywaniu RP, więc spokojnie mogliby liczyć się w normalnych rankingach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 20 grudnia 2013, o 03:15 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Cytuj:
Co w przypadku, kiedy mistrz (np. Kostek) ma Tag Team? Też zdobywa UPR? Sprawiło by to, że każdy w dywizji miałby więcej RP od niego, więc na PPV walka Mistrz vs reszta dywizji?

To oczko na końcu miało za zadanie pokazać że te UPR to tak na niby :)
Właśnie po to wszyscy gracza MUSZĄ być w rankingu singlowym bo może się zdarzyć że mistrz singlowy będzie w TT (jak teraz Kostek).
Po raz kolejny przypomnę - gracze TT nie biorą udziału w meczach o pretendenta do pasów singlowych ale nie oznacza to że nie mogą zostać mistrzami singlowymi.
Są na to sposoby, a jak tego dokonać zostawię wam samym na przemyślenie.
Cytuj:
Zmiany są raczej na lepsze, jednak gdyby ktoś zagrał Push i inną akcję dodającą punkty (np. Chair Shot)? 6 pkt + 18 pkt = 24 punkty, a to jest naprawdę sporo (przeciętnie na tygodniówkach zdobywa się 100-110 punktów, a więc 24 MB to niemal 1/4 tych na czysto).

I dlatego pierwszym punktem, który zaproponowałem jest podniesienie punktów przyznawanych za występy superstars na galach.
W nowym systemie punktowania zwycięstwo superstara na gali warte będzie nie 4 jak teraz ale 5 punktów. Wiem to "tylko" jeden punkt ale trafić tak 4 wygrywających graczy na Raw i 4 na SD i już nadrabiamy średnio 8 punktów a to więcej niż różnica pomiędzy obecnym i przyszłym CHAIR SHOTem (+12MB teraz / +18 w nowym systemie).

@Schoop - a nie mógłbyś napisać czegoś od siebie tylko wklejasz to co ci Vercyn podeśle? :)
Cytuj:
Prawdopodobnie jestem w mniejszości, ale nie jestem w stanie zrozumieć po co wyrównywać poziom zawodników na siłę.

Pokaż gdzie nowe zasady wyrównują poziom zawodników na siłe.
Cytuj:
O tym gdzie ktoś znajduje się w rankingu decydują tylko i wyłącznie jego typy, więc jeśli komuś typowanie nie idzie, to nie powinien otrzymywać takiego prezentu.

I właśnie do tego dążę. Wygrasz mecz jeśli zatypujesz lepiej niż twój przeciwnik i otrzymasz za to RP - TO JEST NAGRODA ZA ZWYCIĘSTWO! KONIEC, KROPKA.
Cytuj:
Revo stara się wzorować na prawdziwych fedkach wrestlingowych, a tam wyraźny podział zawodników istnieje i istnieć będzie. Generalnie jestem na nie. Najlepsi powinni pozostać najlepszymi.

Tak, staramy wzorować Revo na prawdziwych fedkach ale chyba nie chcemy żeby wyglądały zupełnie jak prawdziwe fedki?
Kto wytrzyma kakmica w meczach o RHC co PPV?
Schoop, przecież najlepsi pozostaną najlepszymi - jeśli będą dobrze typować.
Cytuj:
To, że znaleźliśmy się w ME, spowodowane było tylko i wyłącznie naszą passą i nadal jestem za tym, aby zawodnicy będący w aktywnym teamie mogli walczyć o pasy singlowe.

To że znaleźliście się w ME spowodowane jest właśnie nieodpowiednimi zasadami.
Reality Check: Chcesz mi powiedzieć że skoro Fernando i Diego wygrywają każdy mecz to są w ME?
Zawodnicy TT mogą wygrać pas singlowy. Tak jak pisałem nie ma zasady, która całkowicie tego zakazuje w jakiś dziwny sposób.
Jest jedynie zapis o tym że zawodnicy TT nie są uwzględniani podczas wyboru pretendentów do pasów singlowych.
Dopuszczenie graczy TT do meczów o pasy singlowe to tak jak dopuszczenie graczy singlowych do meczów o pasy TT.
Wygraj sobie Royal Rumble i będziesz miał shota na RHC na WM, to takie proste.
Cytuj:
Zawodnicy drużynowi mają i tak ciężej w zdobywaniu RP, więc spokojnie mogliby liczyć się w normalnych rankingach.

A może jakieś konkrety bo ja jestem pewien że gracze TT mają właśnie łatwiej w zdobywaniu punktów.
Fakty:
Z 16 graczy singlowych, którzy typowali przynajmniej 8 z ostatnich 10 gal zaledwie 5 ma dodatni bilans wygranych meczów, 1 ma równy i aż 10 ma bilans ujemny.
Tak jak wcześniej pisałem na porażkę w singlu mamy matemtycznie 50% szansy, czyli 50% szansy na otrzymanie 2RP.
W TT, mamy 25% szansy na porażkę i 2 RP. Owszem, 6RP zdobyć ciężej ale daje to 75% szansy na min. 4 RP, które przez 10 gal dadzą graczowi, który nie musi wygrać meczu miejsce liczące się w walce o pas mid-cardowy.
A jeśli dorzuci do tego z 2 zwycięstwa pojawi się w ME - z 2 wygranymi meczami!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zmiany w zasadach gry (12.12.2013)
PostNapisane: 20 grudnia 2013, o 09:58 
COO
Avatar użytkownika

Catchphrase: Eat, Sleep, Win the Title, Repeat
Undisputed Champion: 2
World Champion: 8
International Champion: 3
TV Champion: 2
Tag Team Champion: 3
MITB Winner: 2
Przykro mi bardzo ale wszystko co wiecie o Revo zaraz zostanie wymazane z waszej pamięci...
Spoiler:
Obrazek


Drogi graczu, witaj na Revo - Wirtualnej Typerskiej Federacji Wrestlingu!
Przedstawie wam teraz skrócone zasady gry.

Celem gry jest zdobywanie tytułów mistrzowskich.
Żeby to osiągnąć należy wygrywać swoje mecze na galach (tygodniowych i ppv).
Każde zwycięstwo nagradzane jest punktami "Overness" (PO). Im więcej meczów wygrasz tym bardziej jesteś "over" i tym większą masz szansę na otrzymanie title-shota.
Za zwycięstwo otrzymujesz 6 PO, za mecz nierozstrzygnięty 4 PO a za porażkę zaledwie 2 PO.
Nieco inaczej punkty "overness" przyznawane są dla graczy drużynowych.
Jako drużyna otrzymujecie PO do rankingu drużynowego tak jak w przypadku graczy singlowych: 6 PO za zwycięstwo, za mecz nierozstrzygnięty 4 PO a za porażkę 2 PO.
Każdy gracz drużynowy otrzymuje także PO do rankingu singlowego ale (tak jak w rzeczywistości) z racji tego że zwycięstwa i porażki poszczególnych zawodników nie mają aż takiego znaczenia, PO które gracze otrzymają są nieco zmodyfikowane: gracz który wygra mecz dla swojej drużyny orzyma 5 PO, gracz który przegra mecz dla swojej drużyny otrzyma 3 PO, pozostali gracze w meczu otrzymają po 4 PO.

Każdy gracz za występ na gali otrzymuje także "punkty akcji" PA.
Za występ na gali tygodniowej gracz otrzymuje 12 PA a za występ na gali PPV 24 PA.
Punkty akcji można wykorzystać do zagrywania "akcji specjalnych".

Wszystkie punkty, które gracze zdobędą na galach (liczą się tylko punkty zdobyte "na czysto" bez wykorzystanych akcji) będą decydować o nagrodzie dla Wrestlera Miesiąca. Im więcej punktów dany gracz zdobędzie podczas kalendarzowego miesiąca tym większą szansę będzie miał na tą nagrodę.

....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 16 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  

WWE© jest znakiem zastrzeżonym należącym do World Wrestling Entertainment, Inc.
i nie jest w żadnym stopniu powiązane z Revo-Wrestling.
Informacje na temat WWE© możecie znaleść na WWE.COM
Część zdjęć znajdujących się na stronie jest własnością WWE© i została wykorzystana wyłącznie w celu informacyjnym
zgodnie z amerykańskim prawem Fair Copyright Law 107
Powered by phpBB
© 2011-2016 REVOlution Wrestling Federation
KOPIOWANIE TREŚCI I STYLU STRONY ZABRONIONE!